dinsdag 2 november 2010

Penny for the Guy!

Van de week heb ik deze mannenkaart gemaakt met de sketch van de Crazy Meiden, ik had er twee foto's van gemaakt, maar op een of andere manier lukt het me niet de andere foto, waar het label in de kaart zit, van het fototoestel hier op m'n laptop te krijgen, dus moet ik het maar met deze ene foto doen, ze doet mee aan de Papertake Weekly Challenge: Penny for the Guy


Het cardstock is van CoreColor en DP is You bug me! van Bo-Bunny. Stempel is van Magnolia, tekst is geprint. Cirkel is een Nestabilitie, verder heb ik twee knopen en een lintje gebruikt.

9 opmerkingen:

*Ellen* zei

prachtig is dit originele en stoere kaartje

Tineke van der Linden zei

Een schitterende stoere mannenkaart José! Het papier is ook prachtig...mooi voor zulke kaarten.
Groetjes, Tineke

Marjanne zei

Wat een ontzettend mooie kaart is dit. Goed gelukt zeg!

Loes Oorschot zei

Wat een prachtige mannenkaart is dit José! Dat gedistresste randje maakt hem extra stoer en de kleuren vind ik heel erg mooi.

Groetjes, Loes

Tineke zei

Hoi José,

Wat een superleuke kaart heb je gemaakt, ben ook volger van je blog geworden.
Even over mijn blog:
Als je naar je dashboard gaat en dan naar blogs die ik volg (even naar beneden scrollen) en dan die van mij toevoegen dan moet het weer goed zijn, dus zichtbaar als ik iets nieuws heb geplaatst.

Groetjes Tineke

Anoniem zei

I love this! Fab card for a man. Thanks for sharing it with us at Papertake Weekly this week. x

Unknown zei

Wat een stoere kaart José in hele mooie kleuren.

Groetjes Suze

Riet zei

Wat een prachtige kaart Jose.

Liefs Riet.

jacinta's hobbyhoekje zei

wat een pracht van een mannekaart is dat geworden zeg
leuk met die label zo
ga het idee in mijn achterhoofd opslaan hoor

liefs jacinta