vrijdag 26 november 2010

Kerst cadeaudoosje

Voor de wedstrijd op de Scrapmutsenclub heb ik dit cadeaudoosje gemaakt.


Het cardstock is van Bazzill en DP voor deze voorkant is van Making Memories: Noël. Het lintje is ook van MM. De bibberende Tilda van Magnolia zit op een ijspegelrandje gemaakt met de pons van Martha Stewart. Het ijschristal is een Cuttlebug die en de fluwelen brad is ook van MM.



Tilda is ingekleurd met Derwent potloden, haar vleugeltjes zijn van glitterpoeder voorzien en de bontranden van Stickles: Diamond.




Als je de omslag opendoet zie je het doosje met kerstwens, en het uitgetrokken doosje met, in dit geval, waxinelichtjes. Natuurlijk kun je er van alles in doen, kerstkransjes, bonbons of kleine zeepjes. Het gestippelde DP is van Graphic45:Christmas Past Collection het streepjes DP is van MM.


De tekst is geprint op cardstock en uitgesneden met 'n nestabilitie: labels fourteen. De bloemetjes komen uit Sandra's "it's Scraptime" webshop. De takjes en blaadjes zijn met ponsen uitgestanst.



Op de linkerflap heb ik een Tilda geplakt en in de hoeken heb ik ster-eyelets geslagen. De klokken is een kant en klaar embellishment wat ik ergens bij cadeau heb gekregen.



Het hoofd, haar en schoenen van Tilda heb ik ingekleurd met Derwent potloden. Haar kleren en het pakje heb ik "ge-paperpieced". De bontranden heb ik ook hier met Stickles Diamond ingevuld.


Ze doet mee aan de volgende challenges:
Papertake Weekly-Cut it out
Paper Cutz challenge #69-Anything goes
Magnolia Stamp Lovers-Punch challenge

Stamps R us #9-Sparkles and Scallops
Scrappy Frogs challenge-Merry Christmas
Alles met en over kleuren met Derwents challenge #14-alles mag

14 opmerkingen:

Margreet zei

wat een prachtige creatie José....heel mooi papier, geweldig gekleurd en leuke details...gaaf dus.....fijn weekend!
xxx Margreet

*Ellen* zei

whow wat een gaaf doosje, prachtig hoe je dat hebt gemaakt, en supers dat je meedoet met onze challenge

Riet zei

Wowwww Jose,wat schitterend gemaakt Jose,leuke stempels,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier heb je gebruikt.

Liefs Riet.

Marilyn zei

Gorgeous projects, just fabulous! Beautifully coloured & wonderful paper choices. I really like that big snowflake.
Thanks for joining us at Stamps R Us!
http://www.onestampingfool.blogspot.com/

shelly zei

beautiful projects. thanks for sharing over at papercutz.:)

Marja Sch zei

Hoi José Je doosje is gewelig mooi geworden. zoiets moet ik toch ook eens proberen.Ik hoop dat we elkaar gauw weer in het eggie zien. wat leuk dat je hebt meegedaan aan PTW. Groetjes Marja

Helma zei

hij is super José!
groetjes Helma

Marjanne zei

jeeee José, dit is errug mooi!!!

Loes Oorschot zei

Schitterend! Wat een perfect geheel is dit geworden. Alles past zo mooi bij elkaar, ik vind het gewoon een kunstwerk!

Groetjes, Loes

anita01 zei

Hemels mooi Jose.....

Warme groetjes want tis me koud he....gaat het nog op jullie *thuis*?

Anita.

Tinie zei

Geweldig, wat een kunstwerk is dit geworden, ook hele mooie kleuren gebruikt, ben gelijk volger bij je geworden :)

Groetjes Tinie

Tineke van der Linden zei

Wat een supermooi doosje José!!! Leuke details heb je gebruikt...
Groetjes, Tineke

Mary Ski zei

Awesome card - love your paper choices and those flowers are wonderful!! So much detail!! Thanks for sharing with PPC

Cindy zei

Fabulous layout. Really impressive. The inside is gorgeous. Thanks for sharing at the MSL challenge. C2