zondag 14 november 2010

Ahoy landlubber!

Voor de wedstrijd op de Crazy Meiden club heb ik deze kaart gemaakt, Je krijgt een sketch en kunt daar naar eigen creatieve inzicht een kaart mee maken. Ik vind het altijd spannend om te zien wat er uiteindelijk voor kaart uitkomt! Ze doet ook mee aan challenge #116 van Stampavie and more: use a tag in your project.


Het cardstock is van CoreColor en DP is het dubbelzijdige papier van Chatterbox: Botanico Stripe en Eclectique Blue Sky. Sailor Edwin stempel is van Magnolia, en tekststempel Ahoy landlubber is van High Hopes. De randen zijn met distress inkt: Vintage Photo bewerkt.

De tag heb ik uitgesneden met de Cricut en de tekst is een stempel van Penny Black. De bruine schulprand is gemaakt met een Fiskars randpons waar ik een lintje over heb geplakt, helaas zie je daar niet veel meer van omdat ik er de tekst en het vuurtorentje op geplakt heb. Door de gaatjes heb ik een touwtje geregen.
Ik heb Edwin ingekleurd met Derwent potloden en de rand omtrokken met een grijze Copic marker. De ruimte ernaast heb ik met groenige chalk gesponsd. Op het kijker glas heb ik wat glitters gedaan. Zijn broekknoopjes zijn kleine pareltjes.


Dit is de sketch van Crazy Meiden, waarnaar ik de kaart heb gemaakt.



11 opmerkingen:

Loes Oorschot zei

Prachtige kaart! Heel mooi van kleur en zo leuk versierd met het touw en de kleine pareltjes.

Groetjes, Loes

Margreet zei

wat een geweldig kaartje José....zóveel details!!!
xxx Margreet

Unknown zei

Wat een geweldig mooi kaartje is dat weer José!

gr. Renata

Helma zei

wat een geweldige kaart heb je als wedstrijdkaart voor de crazy meiden gemaakt José!!! Ik vind het altijd wel leuk om te zien wat iemand van mijn schets maakt hahaha en het ziet er bij iedereen altijd zo verschillend uit en dat is hardstikke leuk om dat te zien!
groetjes Helma

Riet zei

Wat een prachtige kaart Jose,leuke stempel,mooi ingekleurd.
Geweldig papier heb je gebruikt.

Liefs Riet.

*Ellen* zei

prachtig is dit stoere kaartje

Marjanne zei

Hij is enig!! "Landlubber" dat heb ik nou nog nooit gehoord! hahhahaha!

debby4000 zei

Gorgeous card Jose, wonderful Edwin and fab papers.
luv
Debby

jacinta's hobbyhoekje zei

wat een prachtig kaartje is dat geworden zeg
leuk die kleuren ook

liefs jacinta

Tineke van der Linden zei

Ik vind je kaartje superleuk José!! Gave tekst heb je gebruikt.
Groetjes, Tineke

Unknown zei

Een hele mooi Kaart José mooie kleuren en al die kleine details geweldig.

groetjes Suze