dinsdag 9 november 2010

Kerst in november 2

En de volgende kerstkaart. Ik heb haar gemaakt naar een LO bij de Scrap On Line van de Scrapmutsenclub en doe aan Challenge Anything Goes, met de speciale opdracht: kralen van Just Magnolia mee.


Het cardstock is van Bazzill en DP is van Basic Grey. De sterretjes heb ik uitgesneden met de Cricut en de letters daarop geprint, ik heb er scrappersflos doorheen geregen met aan de uiteinden een ster kraal. De kerstster is van Making Memories en het hulstblad eronder is een stans: Createbles van Marianne Design. Een lintje uit de winkel van Marlous en een ster-charm maken het af.

Stempel is van Magnolia en ik heb haar in een cirkel uitgestanst. Er omheen heb ik nog een schulprand van een Nestabilitie geplakt. Ze is ingekleurd met Derwent Colorsoft potloden en de vleugeltjes heb ik voorzien van glitterpoeder. Is het geen schatje??

10 opmerkingen:

Unknown zei

Ooh, wat een schatje en wat een mooie kleuren José! Echt een toppertje!

gr. Renata

Loes Oorschot zei

Wat een schitterende kaart is dit! Alles past zo mooi bij elkaar en het floss geeft een heel apart effect.

Groetjes, Loes

*Ellen* zei

wat een schattig kaartje, prachtig is ze

debby4000 zei

Beautiful, adorable card.
luv
Debby

jacinta's hobbyhoekje zei

het is een scheetje zul je bedoelen wat een leuk kaartje is dat geworden

lief sjacinta

Marjanne zei

Nou en of het een schatje is beeldschoon!!

Jane zei

This is gorgeous! love the colours! thanks for joining us at Just Magnolia, hugs, Jane xxx

Marja Sch zei

Wat een schattig papier. Heb ik ook nog ergens een restje van. Die slinger met sterretjes is echt leuk.Echt ssuper lief die Magnolia. Groetjes Marja

Sylvia zei

Hoi José,

Wat een lieverdje is dit zeg :) geweldig! En super leuk de sterretjes met de lettertjes erop en een kerstroosje erbij :) schitterend.

Hugs
Sylvia

anita01 zei

Jummie Jose, die heeft mijn hartje gestolen hoor, echt mooi en sweet.

En gaaf zeg, sta ik in een Frans tijdschrift? Och is dat leuk om van je te horen, hoe heet het en heb je er een link van, je mag me altijd mailen via mijn blog, graag zelfs ;o)

Warme groetjes,
Anita.