zondag 9 januari 2011

Uitdagingskaart voor CM

De uitdaging voor januari bij de Crazy Meiden was gemaakt door Femmy. Ze had de LO gemaakt en ipv een stempel moest je een foto gebruiken van het blog van Cora's vader. Wat kan die man prachtig fotograferen! Je kon de foto in sepia afdrukken en ik heb natuurlijk voor een boot gekozen ( nee in dit geval geen schip!! het is een stoomsleepboot)!


Het cardstock is van Bazzill en DP van Crea Motion: Waves & Wordcollage sand. Ik heb de randen met de distresser bewerkt en daarna met distress ink: Walnut Stain beinkt. De foto heb ik op cardstock uitgeprint, om wat ouder te laten lijken en daarna gemat. De rand is met een Fiskars randpons gemaakt en door de gaten heb ik een touwtje getrokken en er een charme aangehangen. De reddingsboeien zijn stempels van Magnolia en heb ik ook op cardstock gestempeld. De tekst is geprint op een label van 'n Cuttlebug die en met brads vastgezet

8 opmerkingen:

Marjanne zei

Alles klopt in dee kaart, zo mooi op elkaar afgestemd! Prachtige foto, het papier de randpons, de stempels en het ankertje, helemaal perfect! Prettige week!

Dicky zei

Helemaal geweldig José, wat een plaatje heb je ervan gemaakt, supergaaf

debby4000 zei

Wonderful, gorgeous card Jose.
luv
Debby

Margreet zei

jeetje José, wat een schilderijtje is dit geworden....heel fijntjes allemaal....prachtig!
xxx Margreet

Loes Oorschot zei

Dit is prachtig! Wat een mooi geheel en de reddingsboeien maken het beeld helemaal compleet.

Groetjes, Loes

Tineke van der Linden zei

Wauw deze is geweldig mooi José!!!
Groetjes, Tineke

Unknown zei

Wat een prachtige kaart José, en de foto is zeker heel mooi.
JIj heb er een prachtig geheel van gemaakt.

Groetjes suze

Marja Sch zei

Hi José wat heb je dat schitterend gedaan. Vooral die reddingsboeien zijn gaaf. Supere mooi gedaan hoor. Ik heb een award voor je klaar staan.Gr Marja