woensdag 5 januari 2011

En daar is nummer twee!

Zo, de tweede kerstkaart voor januari is een feit, en geloof het of niet, maar het was hier zo zonnig vandaag, dat de foto een beetje overbelicht is! Ik heb nogmaals de LO van de wedstrijd van de Crazy Meiden club gebruikt. Je mag altijd twee kaarten inleveren, een gewone en een kerst.


Het cardstock is van Bazzill en Papicolor, DP is ook al wat ouder van Basic Grey. Stempelafdruk is van Forever Friends en ingekleurd met Derwent potloden. Vleugels en het toverstafje heb ik van een laagje glitters voorzien, om het beertje heb ik een randje aangebracht met blauwe chalk. Tekststempel is van Penny Black en vond ik heel toepasselijk. Rand is gemaakt met Fiskars randpons, waar ik met een afstandpons sterretjes uitgeponsd heb.
De ster rechtsonder heb ik met de Cricut gemaakt en op elkaar gepind met een brad.

9 opmerkingen:

Unknown zei

Een prachtige kaart Jose, het papier is zo lekker vrolijk.

Groetjes Suze

Tineke van der Linden zei

Schitterende kaart José. Super dat je ze voor deze maand al af hebt.
Groetjes, Tineke

Marjanne zei

wat een leukerd weer José! elke dag kerstmis... tja we moeten weer een jaar wachten he. Wij hadden ook zon en dat doet toch wel heel veel goed!

Manon zei

Hallo José,


Weer zo'n mooie kaart..echt helemaal mooi. Nou heb ik eenvraagje, ik zie overal van die leuke stempelafdrukken van Forever Friends..maar deze kerststempels kan ik nergens vinden, kan jij mij vertellen waar je deze hebt gevonden..?!

Groetjes Manon

Marja Sch zei

Wat een leuke kaart Jos,e en een super schattig stempeltje zo lief. Gr Marja

José zei

Manon, ik zie dat je geen actueel blog hebt, daarom zet ik de link hier neer, misschien dat je m'n blog nog een keer bezoekt en het hier ziet staan:http://www.craftologyonline.co.uk/forever-friends-stamps-paper--stickers-27-c.asp
Groetjes van José

Anoniem zei

Hoi José,
Ik zag je vraag bij Tineke over plaatjes hier zijn een paar adressen. Ik hoop dat je er wat aan hebt.Helaas kan ik ze niet direct linken sorry dus moet je ff knippen en plakken.

http://picasaweb.google.com/vintagelabels/

http://picasaweb.google.com/Gerrie45/Plaatjes#

http://magicmoonlightstudio.blogspot.com/

Groetjes Jannie.

jacinta's hobbyhoekje zei

goh wat is die ook weer mooi geworden zeg
je gaat lekker he???

liefs jacinta

Riet zei

Prachtige kaart Jose,leuke stempel,mooi papier.

Liefs Riet.