woensdag 19 januari 2011

My favourite things

Nu we zo rustig liggen heb ik wel wat meer tijd om te knutselen. Deze kaart heb ik gemaakt om mee te doen aan de Just Magnolia Challenge 89: My favourite things



Het cardstock is van CoreColor en DP is uit een paperblock:Balkan Roses van Creamotion. Stempel is van Magnolia en ingekleurd met Derwent potloden. Tekststempel is van Aud Design. Onder de bovenste bloem is een swirl gemaakt met strasssteentjes, dat is helaas niet zo goed te zien. De kaart is afgemaakt met favorite frutsels uit de grote "voorraaddoos"
Dan nog even een kleine update over ons onverwachte lange verblijf hier in Duitsland. De voorgenomen proefvaart wordt al drie dagen uitgesteld en is nu voor vrijdag aangekondigd. Er heeft zich een "kuil" gevormd achter het wrak en men is bang dat het schip gaat schuiven en breekt. De proefvaart wordt alleen voor schepen die in deze richting varen gehouden, dus niet voor ons, die richting Nederland varen. Men spreekt over twee tot drie weken, dus wij wachten rustig af. Mijn man is vandaag met de auto naar Nederland en brengt vanavond de post mee, er zijn nog heel wat kerstkaarten bij, die we nog niet ontvangen hadden met Kerst, maar ook een paar pakketjes met stempels, inkt, nesties en andere leuke hobbyspulletjes, die ik besteld had, dus ik zal me vast niet vervelen! Bedankt allemaal voor jullie belangstelling en lieve berichtjes.

6 opmerkingen:

*Ellen* zei

prachtig is dit kaartje in die vrolijke kleurtjes, maar het is voor jullie toch weer wachten wachten, veel plezier met je nieuwe spulletjes

Tineke van der Linden zei

Heel vrolijk is je kaartje José!! Zo maak je de tijd van wachten wel vol maar niet varen is ook geen werk en ook geen verdiensten. Hoop toch dat het geen weken duurt voor jullie.
Veel plezier met je nieuwe hobbyspulletjes.
Groetjes, Tineke

Marjanne zei

Lekker knallende kleurtjes; mooi labeltje! Je hoeft je niet te vervelen, ik hoop dat het voor jullie geen strop is zo lang stil te liggen, zijn jullie daarvoor verzekerd?

Margreet zei

voor jullie als bedrijf allemaal heel vervelend....maar jij weet je tijd wel te benutten....ben benieuwd of mijn kerstkaart er ook bij zit!....prachtig label heb je trouwens gemaakt!
xxx Margreet

Unknown zei

Leuke vrolijke kaart Jose, mooie deze kleuren.
Jeetje dat is een strop voor jullie, het is te hopen dat het niet echt zo lang gaat duren.
Maar met je nieuwe spulletjes zal je je tijd wel door komen.

Groetjes Suze

Monie zei

Wat een gezellig vrolijk kaartje is dit José! Ik moest gelijk aan jou denken toen ik het ongeluk op de tv zag , jullie liggen er ook tussen lees ik nu. Ik hoop dat het snel opgelost wordt.