dinsdag 27 april 2010

'n Nieuwe uitdaging!

Ik heb zaterdag mijn eerste "les" inkleuren met distress inkt van Marja gehad. Het was een gezellige middag en hier is het resultaat. Ik vond het best nog moeilijk en hij is niet perfect, maar nu ik er een kaartje mee gemaakt heb, ziet het er toch nog wel aardig uit. Hij is geschikt om mee te doen met de challenge van: Papertake weekly - Do something different.

De ondergrond is een bestaande kaart van Bruna. Van het ruitjespapier weet ik geen merknaam. Het witte cardstock van Bazzill heb ik door de Cuttlebug gehaald met de Swiss Dot embossing plate. Het afdrukje is van Forever Friends en het is dus ingekleurd met Distress inkt en uitgestanst met een Nestabilitie. Het randje is geponst met Fiskars randpons en van een lintje en Strassteentjes voorzien.

12 opmerkingen:

Marja Sch zei

He José hij is leuk geworden hoor. Geweldig om te zien dat je er een kart mee hebt gemaakt. De mijne heb ik ook verwerkt op een kaart maar ik moet er nog een foto van maken. Lekker blijven oefenen hoor. Veel liefs Marja

Mandy zei

Beautiful card.

Thank you for joining in with our challenge at PTW this week.

Mandy

tanja zei

wat schatje jose ene als je in terneuzen aanleg of in buurt geef gil dan kan je hier verder distresse hihi gr tanja

Marjanne zei

Hoi José! Wat een leuk kaartje is dat zeg, ik vind het mooi die kleuren van distress, zou het graag leren...

Helma zei

hoi josé
mooi geworden hoor ik heb persoonlijk het geduld niet voor het distressen hahaha en vindt jou 1e poging al SUPER!!!!
groetjes Helma

jacinta's hobbyhoekje zei

hoi hoi
nou ik vind hem heeeel mooi geworden hoor mooi ingekleurd ik heb zelf ook wat distress maar vind het altijd moeilijk om ze goed in te kleuren deze is echt geod gelukt
kom je nu een keer hier ons les geven???

liefs jacinta

Tineke van der Linden zei

Het is een schitterend kaartje José. Zelf gebruik ik geen distress inkt maar je hebt het keurig gekleurd.

Groetjes, Tineke

debby4000 zei

Oh Fabulous card, love the colours and the sweet image.
luv
Debby

Sylvia zei

Hoi Jose,

ooooooooooooooo wat een mooie kaart zeg ;) en wat leuk dat je een lesje hebt gehad van Marja :) gezellie hoor!!! Ik heb nog wat komkes voor je op mijn bloggie staan voor aan boord ;) whahah.

Big huggies
Sylvia

Gwendolyn zei

Wow dat is hartstikke goed gelukt! Vindt hem erg mooi!

anita01 zei

Helemaal supertjes he, inkleuren met inkt....Nou niets leukers als een lesje van je dinnetje...Lekker genieten van de heerlijke inktjes en....wil je een workshopje...in oktober en nov zijn er nieuwe datums geprikt ...meer info bij Marlous (doe@Ding) wie weet zie ik je nog eens daar....lol.

Trustie groetjes,
Anita

Lexxie zei

Really cute Jose, love the little bears,
gorgeous,
Love Sarita xx