vrijdag 9 april 2010

Huwelijk

Volgende week trouwt een neefje van ons en daar heb ik deze kaart voor gemaakt. Het model van de kaart was ooit een challenge bij de; It's Scraptime club.

Het cardstock is van Bazzill en DP is: Wild Thing Flutter, -Heartbeat, -Rosey en -Smitten van K.I.-Memories. De stempels zijn van Panduro en het Labelstempel is van Magnolia. De teksten zijn geprint. De rand is gemaakt met 'n randpons van Fiskars.
Zo ziet de kaart er uit als de "deurtjes" open zijn. De labels en harten heb ik uitgesneden met de Cricut. Op het linkse label staat de felicitatie wens en kun je je naam eronder schrijven en in het rechtse label heb ik inkepingen gemaakt waar je geld tussen kunt schuiven. De labels kun je in de vakjes schuiven.

De bruid op het middenblad had ik een kroontje en diadeem van glitters gegeven, helaas kun je dat op de foto niet zien. Onder heb ik een lint en hartjes geplakt.

De bloemen op de voorkant zijn van Prima Flower en het hart is een silverflower met een brad erdoor. Ik heb er een pin doorgestoken met een zilver en rose hartje. De labels heb ik er met scrappersflos aan vast gemaakt.

Een close up foto van het bruidje op de voorkant, waar je wel de glitters op het diadeem kunt zien.


9 opmerkingen:

Marjanne zei

Wat een super schattig kaartje!!!

Unknown zei

Wat een geweldige kaart! Ga het patroon zeker een keer gebruiken. Mooi papier, leuke stempels en prachtige details. Petje af hoor, José!

Margreet zei

wat een geweldige kaart heb je voor je neef gemaakt, José.......jaren geleden heb ik een paaskaart van dit model van je mogen ontvangen......hij staat nog steeds op mijn kamertje te pronken!
Fijn weekend!
groetjes, Margreet

Sylvia zei

Hoi Jose,

Tjonge jonge wat is dit genieten zeg :) het is geen kaart meer maar een echt kunstwerk!!!!!!!
p.s een beetje erg laat, maar super bedankt voor je mooie paaskaart, mam had hem bij de verjaardagskaartjes gezet :w wahahahah... en ik dacht wat raar laat ik toch eens daar tussen kijken en toen kwam ik jouw kaartje en van Angelica tegen voor de pasen :p whahahaha. Nou hij staat te pronken op mijn kamertje hoor :D.

Hugs
Sylvia

Marja Sch zei

Ohhhh mooi zeg echt een kunstwerkje hoor, niet zomaar een kaartje. Groetjes en tot gauw hopen we maar:) Marja

Lexxie zei

This is so wonderful Jose! Such beautiful colours and fantastic design too,
Love Sarita xx

anita01 zei

Ja ja een juweel van een kaart, zo mooi en de tagjes met namen maken het net even persoonlijk en daar hou ik wel van....gaaf Jose.

Warme groetjes,
Anita.

jacinta's hobbyhoekje zei

dat is nog eens een kaart zeg wat is die mooi geworden

hoe gaat het met je bloeddruk? rustig aan doen he geen gekke dingen en niet teveel zout eten zeggen ze hier altijd

liefs jaicnta

Anoniem zei

Een leuke kaart! Wat waren eigenlijk de afmetingen van deze kaart?