woensdag 14 april 2010

Bloemenkaartje

Aan de bruiloftsgasten werd gevraagd een bloemenkaartje ( wat je normaal aan een bos bloemen hangt), met gelukwens, mee te nemen naar het feest. Het wordt dan bij binnenkomst opgehangen in de wensboom. Hieronder ons kaartje, wat ik nog snel even gemaakt heb.


Het cardstock is Vanillacream van CoreColor en de tekst heb ik erop geprint. De vorm heb ik uitgesneden met een Nestabilitie. De roosjes heb ik bij It's Scrap Time gekocht en eronder heb ik twee takjes van de MacGill pons geplakt, die het na deze aktie begeven heeft!!


In de linker binnenzijde heb ik een toepasselijk tekststempel van Penny Black gebruikt. Op de rechterzijde kun je, je eigen tekst schrijven.

5 opmerkingen:

Marjanne zei

Wat een beeldig kaartje, die zal het goed doen in de wensboom, leuk idee trouwens!!

Karin zei

Oh das leuk zeg..Zulke kleine kaartjes zijn wel leuk om eens te maken. Nooit weg zulke dingen op voorraad te hebben toch?

Leuk idee trouwens zo'n wensboom!

Groetjes karin

Tineke van der Linden zei

Een prachtige wens voor een huwelijk!!! Mooi kaartje José.

Groetjes, Tineke

Unknown zei

Wat leuk zo,n klein kaartje José heel origineel.

Groetjes Suze

Marja Sch zei

O wat heb je dat mooi gedaan José. Ik hoop dat je een goeie terugreis hebt gehad en dat je weer veilig op het schip bent.IK vond het reuze gezellig. Gr Marja