dinsdag 20 april 2010

Daar zijn we weer

Voor degene die me hier gemist hebben: Ik ben een paar dagen naar Nederland geweest van uit Mannheim. Donderdag was de bruiloft van m'n neef en zaterdag was er clubdag bij de Crazy Meiden. Ik had gelukkig een zitplaats gereserveerd in de trein, want toen ik zondag terug ging met de ICE, was die tot Keulen overvol met mensen, die normaal gesproken met het vliegtuig zouden gaan, in Keulen werd er een extra treinstel aangekoppeld, zodat zij ook zitplaatsen kregen. Onderstaande kaart was het project van de clubdag, die weer reuze gezellig was! Ze is tevens geschikt voor 4 challenges: Stampavie and more-theme Butterflies, Cute Card Thursday-

De kaart is gemaakt met de spullen uit het clubdag pakket en heeft de vorm van een boekje met 3 ongelijke bladzijden. Het cardstock is van Bazzill en het prachtige DP is uit de paperpad Queen Bee. De tekst op het voorblad heb ik thuis op de computer geprint en de vorm is met een Nestabilitie gestanst.

De achtezijde van het voorblad heb ik met de swirlstempels van Kars uit mijn pakket gestempeld. Op het tweede blad heb ik de geponste rand met distress inkt: Old Paper beinkt en met lint beplakt. Daarop heb ik 2 bloemen geplakt die ik met de EK retropons medium heb gemaakt. Het envelopje is gemaakt met een QuicKutz die en het label met de Cricut. De beiden vlinders op de kaart heb ik van Marja gekregen, net als de geëmboste swirl met het hartje.

Op de achterzijde van het tweede blad is een postcard gestempeld, waar je zelf tekst op kunt schrijven. Op het laatste blad het ik het kanten hart uit het pakket met distress inkt: Old Paper bewerkt en een stempel van Magnolia uitgeknipt en met tape iets verhoogd opgeplakt. De tekst is geprint op een stempel afdruk van Hanglar & Stangler.

Een close up van de bloemen van Prima. De hartjes zijn plakparels en de blaadjes heb ik met m'n nieuwe pons van Nellie Snellen gemaakt, die ze tevens embost, een supergave pons, hij is wel duur, maar dan heb je ook wat!

Het label naast het envelopje.

14 opmerkingen:

Margreet zei

wow José, dat ziet er gaaf uit zeg!....ik kon helaas niet naar de clubdag omdat ik op vakantie zou gaan...is helaas geannuleerd omdat er niet werd gevlogen....gelukkig voor jou dat je een besproken plaats had in de trein!
groetjes, Margreet

Tineke van der Linden zei

Je hebt een schitterend project genmaakt bij de CM. Supermooi!!!
Fijn dat je al een zitplaats had geregeld..

Groetjes, Tineke

BA zei

this is absolutely stunning!! love all the details and the beautiful butterflies
thanks for joining us at stampavie & more
xoxo BA

Karin zei

Wauw wat een prachtig kaartje Jose! Wat een geluk dat je je plaatsje terug al gereserveerd had! Zo was je toch zeker van een goed plekje om weer terug naar huis te gaan :-)

Groetjes karin

Loes Oorschot zei

Dit is schitterend!!
Fijn dat je zulke leuke dagen hebt gehad en welkom terug!

Groetjes, Loes

Marjanne zei

Heerlijk zo'n paar daagjes Nederland hè? Wat is dit een prachtig projectje!!!

Anne H. zei

Your card is stunning!
An adorable image and beautiful colors. I love the butterflies.
Thanks for joining us this week at Stampavie and More.
Anne :)

Angela zei

OOO wat is je projectje leukk!!!! Echt helemaal geweldig!!
Was weer een onwijs gezellige clubdag en die was veel te snel om!! Gezellig dat ik je heb gezien en gesproken!!!!
xxAngela

debby4000 zei

Gorgeous card, wonderful work.
luv
Debby

Dicky zei

Wow, mooi is 'ie geworden José. Heb genoten van je uitleg van alle details, leuk om te lezen

Marja Sch zei

Wat een verschrikkelijk mooi kunstwerk heb je ervan gemaakt. Veel liefs Marja

anita01 zei

Wat was het een verrassing om je op de clubdag te zien, echt supers...en ja ja dan maak jij er weer iets mooi's van zeg, heerlijk om te maken en nog leuker als het voor je moeder is, mooi joh...

Warme groetjes en goede vaart...
Anita

Unknown zei

Prachtig josé daar zal je moeder heel blij mee zijn super.

Groetjes Suze

Tina46 Kreativblog zei

beautiful card !!! wonderful image ! thanks for joining in our challenge.
hugs tina46
swf-team