zaterdag 7 januari 2012

Nieuw begin

Aan het begin van het nieuwe jaar is mijn eerste kaart er een van ook een nieuw begin, namelijk een babykaart, en wel voor een meisje.


Het cardstock is van Bazzill op het DP kon ik helaas geen naam ontdekken. Ik heb haar gemaakt naar een voorbeeld uit de Cards Only. De ovaal is uitgesneden met mijn nieuwe Nestabilities en de letters met de Cricut, alle witte cardstock heb ik geëmbost met Swiss Dots van Cuttlebug. De rose schulprand is gemaakt met een Sizzix stans. Het geheel is afgewerkt met een lint en knoop uit eigen voorraad.

Ze doet mee aan de volgende challenges:

15 opmerkingen:

tanja zei

wat is het een liefje jose
gr tanja

Mynn xx zei

What a beautifully soft card! :) Fabulous!

Unknown zei

Wat een superleuk kaartje José! Ik ga hem bewaren om ook een keertje te kunnen maken.

Veel liefs en een fijn weekend,
Renata

Karin zei

Heel erg leuk!!

Groetjes karin xx

Tineke zei

Wat een superlief geboorte kaartje José!

Groetjes Tineke

anita01 zei

Tis een heerlijke *DOT* van een kaart...zo liefjes gedaan met de tekst....

Warme zaterdag groetjes,
Anita xxx

Tineke van der Linden zei

Een schattig geboortekaartje José!!
Groetjes Tineke

Jo Nevill zei

A very pretty and elegant card.

Thank you for joining us at PTW and Simon Says Challenge this week.

Hugs,

Jo x

Margreet zei

Heel mooi door z'n eenvoud, José....
xxx Margreet

Hannie Stoel zei

Een prachtige kaart José, ik hou wel van deze stijl.

groetjes, Hannie

Riet zei

Wat een schitterende kaart Jose.

Nog een gezond 2012 meis.
Liefs Riet.

Kaartenkraam zei

Ik vind het een heel lief kaartje geworden!

groetjes van Ank

Deb zei

So beautiful!
Many thanks for joining in the first Cute Card Thursday challenge of 2012!
Happy crafting, Debxx

Debi zei

Your card is lovely! Thank you for playing along with the Papertake Weekly challenge.

Anoniem zei

Pink button and red ribbon combinations make this card so fabulous.this card look so simple and cute.

soldes