vrijdag 20 januari 2012

Hoera

Deze kaart is gemaakt met sketch 190 van Saturday Sketchers.
De basiskaart is van een onbekend merk, het cardstock van Bazzill en DP van Best Creation Inc. De schulprand heb ik met een Fiskars randpons gemaakt en de ovalen zijn uitgesneden met Nestabilities. Stempel is Stampavie en heb ik ingekleurd met Derwent potloden. Tekststempel in van een onbekend merk en bovenaan heb ik 3 Rhinestones geplakt.
De slagroom randen en toefjes heb ik met de Liquid Appliqué gemaakt en de kersen rand met de Perlen-pen

8 opmerkingen:

*Ellen* zei

prachtig is dit lekkere vrolijke kaartje

Tineke van der Linden zei

Een hele leuke verjaardagskaart! "Heerlijk" ziet de slagroom eruit, leuk gedaan ;-)
Groetjes Tineke

Marjanne zei

hoi wat een leuke kaart! k heb nu ook problemtjes met blogspot, soms zijn alle blogs die ik volg weg, om na een paar uurtjs weer op te duiken en dan zijn ze weer weg, zo raar! is het bij jou weer helemaal goed?

Lia zei

Wat een ontzettend leuke taart....och nee kaart. Trouwens allebei gewoon erg leuk!!!

groetjes Lia

Margreet zei

Wat een vrolijk kaartje José...lief stempeltje en wat heb je veel werk van de taart gemaakt! Fijn weekend!
xxx Margreet

sjanie zei

Een leuk kaartje.
Vrolijke kleuren.
Ik wens je een goed weekend.

Groetjes,
Sjanie

Unknown zei

Dit is een hele leuke kaart José en wat een leuk idee die kersjes en slagroom.

lieve groetjes Suze

Monie zei

Wat een leuk en feestelijk kaartje is dit José
Fijn weekend , Monie