zondag 29 mei 2011

Life by the Sea


Ik had van de week de kans om even bij Marlous langs te gaan en die heb ik meteen aangenomen! Ik heb een heel mooi Paper Pad van MajaDesign gekocht: Live by the Sea met allemaal maritieme papiertjes, het past helemaal in mijn straatje! Ik heb 'm meteen gebruikt voor m'n laatste kaart, die ik heb gemaakt met de sketch van Sketch Saturday, het cardstock is van Bazzill, de patrijspoort stempel is van Shake It en de meeuwen zijn van een sheet: At the Seaside van Viva-decor, die ik ook bij Marlous gekocht heb. De tekst is geprint en de kaart is afgewerkt met twee touwtjes met knopen.

Ze doet mee aan de volgende challenges:

14 opmerkingen:

Margreet zei

dit is weer een écht José kaartje....leuk hoor zoals je dat iedere keer weer voor elkaar krijgt...ik vind je touwtjes met knopen het einde!!!!
xxx Margreet

Tineke zei

Superleuk gemaakt weer José en ja echt papier voor jou ;-)

Groetjes Tineke

Marjanne zei

ohééé Matelot!!! ( een zeemansgroet in het Frans)wat een leuke kaart!!!

Mandy zei

Gorgeous card Jose, I love your choice of colours and papers, it's perfect for our challenge.
Thanks for joining us at Simon Says Stamp for our stars and stripes challenge
hugs Mandy xx

Marjanne zei

Vervelend is dat van de post hè? ik kan er ook zo boos om worden, niet dat dat wat helpt...

Loes Oorschot zei

Prachtig papier! En je hebt er een hele leuke kaart mee gemaakt!

Groetjes, Loes

Tineke van der Linden zei

Superleuk dat je bij Marlous kon shoppen. Je hebt een schitterend kaartje met het nieuwe papier gemaakt José!!! Gaaf met de knopen in het touw ;)
Ik heb het papier zaterdag meegenomen en ben er ook al mee bezig..
Groetjes Tineke

debby4000 zei

Oh this is so fabulous Jose.
luv
Debby

Jo zei

A great take on this weeks sketch, LOVE the knotted string!
Thank you for joining in Sketch Saturday's 3rd birthday challenge, and also my personal PBC, good luck!
Jo xx

greet zei

Heerlijk om even wat nieuwe spullen te kopen en je bent zo te zien goed geslaagd! Je kaart is erg mooi! Prachtig paier en de stempel past en perfect bij.

Groetjes Greet

Monie zei

Dit is mooi papier José! en je kaart is prachtig , heel mooi gemaakt.Groetjes van Monie

Bente zei

A really wonderful card!! Thanks for playing with us at SS this week and also for joining in on my party bag candy. Good luck!!
Hugs, Bente

Riet zei

Deze heb je ook prachtig gemaakt,mooi papier heb je gebruikt.

Liefs Riet.

Leonie zei

Thanks for making this great card with the sketch from Sketch Saturday!
Thanks also for entering my candy!!

Leonie xx