vrijdag 26 februari 2010

Van Harte Beterschap

Even een kaart voor m'n schoondochter gemaakt, die erg van zwart houd, maar niet van rood, maar dat waren de kleuren voor de wedstrijd bij de Vintage & Scrapfunclub. Ik heb de sketch van de Crazy Meiden gebruikt.


Het cardstock is van Bazzill en DP van Doodlebug, alleen de zwarte streep komt uit een blokje van Jalekro en het rode stippelpapier is van Making Memories: Paperie. Het stempeltje is weer een Magnolia, uitgestansd in een Nestabillitie. De schulprand is gemaakt met een Fiskars randpons.

De zwarte bloemen zijn van Prima en de rode heb ik bij Sandra gekocht. Takjes zijn met een MacGill pons gemaakt.

7 opmerkingen:

*Ellen* zei

whow wat een superse kaart schitterend in dat zwart en rood

Margreet zei

ik vind hem geweldig José!
groetjes, Margreet

Marjanne zei

Heel erg mooi en als je schoondochter hem niet mooi vindt stuur je hem maar naar mij hahaha.
wat moet dat moeilijk geweest zijn voor jou je kinderen al met 6 jaar "de deur uit".Daar sta je niet bij stil, als je zo'n mooie schuit voorbij ziet varen.

Marjoleine zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, José! Ik vind zwart en rood altijd erg mooi bij elkaar passen!!

Liefs,
Marjoleine

tanja zei

wat mooitje je kaartje zeg jose
doeiiiiiiiii tanja

Sylvia zei

Hoi Hoi Jose!!!! Ik vind het een toppertje van een kaart zeg, geweldig!!!

Liefs
Syllie

Tineke van der Linden zei

'k Vind het een prachtige kaart José!!!

Groetjes, Tineke