maandag 31 augustus 2015

52 Weeks to Christmas

Weer een nieuwe kaart voor de Christmas Challenge. Deze keer moet het een 3D kaart zijn. Ik heb helaas al jaren terug mijn 3D vellen weggegeven, maar vond nog een Anton Pieck 3D boek van Studio Light onderop de stapel met hobbymagazines. Ik heb er een klein beetje van mezelf  in gestopt zoals de brads en de strikjes. Ook had ik geen 3D kit meer, dus maar blokjes gebruikt, gelukkig had ik nog wel het kussen en de opbol pen omdat ik die vaak voor bloemetjes  gebruik.

 

7 opmerkingen:

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een mooi nostalgisch kerstkaartje is het geworden José.... Leuk dat je mee doet met de challenge van 52 WTC. Groetjes Ingrid

Diny zei

Wat een schitterend kerstkaartje Jose.....mooie warme kleurtjes heb je gebruikt!
Groetjes Diny

Lil zei

Leuke kerstkaart, leuk dat je meedoet.
Groetjes DT lid Lil 52 WTC

anneke's creaties zei

wat een schitterend mooi kerstkaartje heb je gemaakt
ja echt suuuuper heel mooi dat anton pieck plaatje

groetjes anneke

Rosina zei

Een schitterend kerstkaartje José...heel toepasselijk voor je met die boot en haven...mooi plaatje is dat van Anton Pieck...ook de kleurtjes zijn heel mooi..

groetjes Rosina

Suzan zei

Prachtige kerstkaart Jose!
Groetjes Suzan

Lisbeth zei

hoi
Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt
leuk dat je meedoet bij 52-WTC
grtjs Lisbeth
DT-52WTC