woensdag 27 mei 2015

Vintage kaart; BIJ DE BOER

Bij de vintage kaarten club is het onderwerp deze maand: Boerenleven. Ik vond het best een moeilijk onderwerp maar ik geloof dat het toch wel gelukt is.
 
 
Het cardstock is van ColorCore en DP van Maja Design:Vintage Summer Basic. Het plaatje komt van internet en ik heb de randen met distress inkt beinkt, de randen van het DP heb ik met een schuurpapiertje opgeschuurd. Verder heb ik veel stansjes gebruikt: Het hekje is van Poppystamps, de hoekjes van Joy en de grassprietjes van Clearly Besotted. De tekst heb ik geprint op fishtails van MFT. Verder heb ik groene Strass-steentjes en grijze parels gebruikt om het af te maken. Ik vond de kaart al druk genoeg en heb er geen bloemen bij gebruikt maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak, op deze manier kan hij ook nog naar een man gestuurd worden.
 
 
 

10 opmerkingen:

Diny zei

Wat ontzettend mooi Jose....en wat heb je dat leuk gedaan met de tekst....prachtig kaartje!
Groetjes Diny

Anoniem zei

Leuk kaartje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Nelleke zei

Leuke kaart zeg. Het plaatje vind ik helemaal geweldig. Ooit in een ver en grijs verleden, ( 35 jaar geleden) heb ik van dat plaatje een wandkleed gemaakt. Groetjes, Nelleke

Rosina zei

Heel mooi kaartje José...wat een leuk nostalgisch plaatje heb je gebruikt...en ook de sketch is heel gaaf...

groetjes Rosina

jacinta's hobbyhoekje zei

Oh nou hij is weer mooi geworden zeg !!!!!!
xxx jacinta

Plony zei

Dat is inderdaad niet de makkelijkste opdracht José maar je hebt een hele mooie kaart gemaakt met een leuk plaatje en dan ook nog eens de sketch gevolgd....knap gedaan.
xxx Plony (WLVC)

Margreet zei

Wow, José, wat een schitterend vintage boerenkaartje heb je gemaakt...alles klopt!
xxx Margreet

Liesbeth zei

Mooi gemaakt José, leuk plaatje ook. gr. Liesbeth WLVC

Lisbeth zei

hi
This is gorgeous,fab image and details.xxx
thanks for joining us at cuttle bug mania
greetings Lisbeth
DT-cuttle bug mania

Kimbo zei

Great design, very vintage

Thanks for playing along at Cuttlebug Mania this time x