zaterdag 19 april 2014

En nog maar een Paaskaart

Gemaakt voor mijn lieve knutselmaatje Marja
 
 
De basiskaart is van  kraft. De achtergrond heb ik met Distress inkt gemaakt in de kleuren: Scattered Straw, Mustard Seed en Vintage Photo. De achtergrond stempel is net als de witte bloemen in de hoeken van een Paasvel van Viva Decor. De bloemen heb ik met embossing poeder en heattool bewerkt en hier en daar van plakparels voorzien. Het Paasei is een stempel van Magnolia en heb ik ingekleurd met Distress markers, erop een vlindertje geplakt van Unique. Tekststempel: Easter is van Imaginisce en is met een Nestabilitie uitgestanst en met geel gaas vastgezet.
 
 

11 opmerkingen:

Yvonne zei

Wat een mooi en vooral sfeervol kaartje!
XOXO Yvonne (DT Miekelotte)

Annemie zei

Een heel mooie kaart José.
Je hebt mooie kleuren gebruikt en leuke stempels.

Nog een fijn weekend,
Annemie.

Marjan zei

Supermooie Paaskaart, José! Mooie achtergrond ook. Marjan is er vast heel blij mee.

Marja Sch zei

Hij is super mooi geworden Jose. Hij staat hier heerlijk op de kast mooi te wezen. Ontzettend bedankt.

Marjanne zei

wat een prachtige kaart José! Ik wens je ook hele fijne dagen toe!

Margreet zei

Schitterend Paaskaartje José....gezellige Paasdagen!
xxx Margreet

Loes Oorschot zei

Prachtige kaart gemaakt met mooie technieken! Heel sfeervol!

Groetjes, Loes

Ina ( Frysk Famke ) zei

Woww José,

Wat een leuke paaskaart, via je Yvonnes 52 weeks....ben ik bij je terecht gekomen en ik ook de kaart voor deze challenge vind ik heel mooi

Groeten Ina

Lisa zei

Very wonderful card José! Thanks for sharing on Papertake Weekly :)

Tineke van der Linden zei

Een prachtige paaskaart José!
Leuk om iemand zo te verrassen.
Groetjes Tineke

Bernadet zei

wat heb je dit mooi gemaakt Jose!