maandag 26 augustus 2013

'n Opkikkertje

Met Sketch 273 van Sketch Saturday heb ik onderstaande kaart gemaakt
 
 
Witte basiskaart met daarop groen cardstock van Bazzill en geel papier van Papicolor. DP is van Rayher. De bloem is een stans van QuicKutz, het hekje van Poppystamps en heb ik omwikkeld met koord. Stempel is van Docrafts en is ingekleurd met Derwent potloden, de tekststempel is van Different Colors. Het viel niet mee om alleen de tekst uit het rondje te gebruiken, ik heb haar in een tekstbubbel gezet die ik uitgesneden heb met de Cricut.
 
Ik wil haar ook mee laten doen bij DCL#192-Alles mag
 

9 opmerkingen:

Tineke zei

Het is een supermooi kaartje José, leuk in het kikkergroen!

Liefs Tineke

Marjanne zei

deze is ook al zo leuk, daar kikker je zeker van op!

debby4000 zei

Oh this is sooooo cute.
luv
Debby

Angèle zei

Echt een superleuk kaartje José! Mooi gekleurd en van de kleurencombi zelf wordt een mens vrolijk.
Dank je wel voor het meedoen bij DCL.

Rosalien Zwackhalen zei

Super leuk kaartje José? Hier knap je meteen van op. Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Marja Sch zei

Wat een heerlijk opkikkerkaartje. Gr Marja

Marjan zei

Hij is super, José! Kikkers... dan zit je goed bij mij :) Leuk dat je meedoet met DCL.

anja curvers zei

Supers hoor heel erg leuk met die kikker.bedankt voor je deelname aan DCL.

Unknown zei

Oh this is just super cute!! Thanks for sharing with us at Sketch Saturday xxx