vrijdag 12 juli 2013

Vakantie Cruise

De uitdaging bij het We Love Vintage Challenge Blog is: Maak een cratie waarin vakantie/landen/vakantiegevoel terug te vinden is. Ik dacht eerst zal ik een kaart maken met een van onze Rijnreizen, tenslotte maken miljoenen mensen zo'n Rijncruise, maar ja, voor ons is dat werk en geeft geen vakantiegevoel en daarbij dat is in het heden en geen vintage!
 
 
De basis kaart is van boekenvoordeel en DP is van Maja Design: Life by the Sea, waar ik een paar stempels van Viva op gestempeld heb met Vintage Sepia inkt van Versafine. De onderkaart en labeltje met anker waren freebees in het Franse tijdschrift: Scrap pour tous. De stempel Bon Voyage  die ik als blikvanger heb gebruikt was ook een freebee, maar ik weet helaas niet meer van welk blog. Boven en onder heb ik 4 nestels ingeslagen waardoor ik het touw met een orginele scheepsknoop heb geregen.
 

9 opmerkingen:

Tineke van der Linden zei

Supermooi is je vakantiekaart! Zoals je weet, hou ik van het maritieme. Dus helemaal toppie.
Groetjes Tineke

jacinta's hobbyhoekje zei

Ik vind hem ook heeeeel mooi geworden
Gr Jacinta

Tineke zei

Schitterende kaart weer José, toppertje!

Liefs Tineke

Plony zei

Geweldig gedaan José....een prachtige maritieme kaart en ja......zat ik maar op die boot, haha. lekker een luie vakantie vieren lijkt me wel wat maar......nog even dan gaan we naar Engeland....ook op een boot al is het dan alleen maar om het water over te steken.
Fijn dat je meedoet aan de challenge van WLVC en succes!
Lieve groetjes van Plony.

Liesbeth zei

Wat een mooi sfeertje heb je gecreeerd op je kaartje, super gedaan, bedankt voor het meedoen bij WLVC. Gr. Liesbeth

Marja Sch zei

Wat een leuke maritime kaart jose. Heel leuk zo.gr marjs

Marjanne zei

mooi!! een watervakantie,kaart prachtig!!

lasize zei

Wat leuk sfeertje en ook een cruise schip.
Heerlijk om er mee weg te varen.
Fijn dat je meedoet met onze challenge .
Gr van An

Margreet zei

Wat een gave kaart José, ik zou zó mee willen!