vrijdag 10 augustus 2012

Super Liftspektakel 4

En ja hoor, de laatste kaart van Liftchallenge 22, van Marjan is ook gelukt! Ik vond deze de meest moelijke, omdat ik niet wist of ik alles aan boord had om deze kaart te maken, ik kan tenslotte niet even naar de winkel om iets te kopen, maar ik denk wel dat ik alle belangrijke elementen voor de lift gebruikt heb.



Het cardstock is van Papicolor en DP komt uit een paperpad wat in het clubdagpakket zat, maar kan helaas geen naam vinden, want de kaft is eraf. Het donkere papier heb ik met de distresser bewerkt en met Walnut Stain beinkt, net als de randen van het overige papier. Zigzag heb ik met de hand gestikt. De klok is een stempel van Crafty Induviduals en de postzegelstans is van Wimsy Stamps. Bloemen, lint, plakparels en gaas komen uit de voorraaddoos, letters zijn gemaakt met QuicKutz alfabet SunShine.


De te liften kaart van Marjan
.

11 opmerkingen:

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Jose.

Liefs Riet.

Marjan zei

Je hebt zeker een heel mooie lift gemaakt, José! Ik herken alle elementen, knap! Dank je wel voor het meedoen aan onze jubuleumchallenge!

Je@net zei

En ook dit laatste kaartje is je goed gelukt, José!

anja curvers zei

Ook dit is een heel ergmooi exemplaar.

Cornelie zei

Nou dan moet je mijj maar eens vertellen waarvoor je dan naar de winkel had gemoeten?! Hele goeie lift José!
Top dat je ze allevier hebt gemaakt! Dank je wel!

José zei

Erg goed gedaan José. Ziet er prachtig uit. En ook nog stikwerk gebruikt.Leuk ook het klokje er bij.
Top dat je alle vier de kaarten hebt gemaakt!!

Nadine zei

Geweldig gelift José, alles aan boord voor een prachtige kaart, wie kan dat nou zeggen? Ik vind je tekst ook heel leuk erbij is weer eens anders dan HB! Super bedankt voor je uitgebreide deelname aan ons liftspektakel, we hebben van je inzendingen genoten!

Marja Sch zei

Nou José jij hebt de smaak goed te pakken. Ook deze is weer oh zo leuk geworden. Goed gedaan hoor. Gr Marja

Tineke zei

Oh José en deze is ook al zo gaaf, super gedaan meid en je maakt volgens mij een grote kans!

Groetjes Tineke

Karin zei

Wat een prachtkaartje Jose

Groetjes karin xx

Dora zei

hoi José,
dank je wel voor je reactie.
inderdaad vond ik ook dit de moeilijkste, ook vanwege de materialen. bij mij is de knutselwinkel ook niet in de buurt.
maar jij hebt een mooie kaart van gemaakt. leuke bloemen.
je andere kaarten voor die liftchallenge zijn ook prachtig.
was leuk om te doen, hé!
fijne avond verder
groetjes