donderdag 12 april 2012

Kerst in april 2

De tweede kerstkaart van deze maand. Ik had haar eigenlijk gemaakt voor Liftchallenge 13 maar was te laat met inleveren, ik dacht dat de challenge nog een week langer duurde, maar ze is in ieder geval wel af.


Het cardstock is van Bazzill en DP van Rayher. De ster heb ik uitgesneden met de Cricut. Aan de onderkant heb ik met een hoekpons ( waar ik de hoeken uitgehaald heb) een hulstrand geponst. Boven aan de kaart een smal lintje gemaakt, eigenlijk was het heel simpel.


Dit was de te liften kaart.

7 opmerkingen:

sjanie zei

Een snel kaartje mag ook wel eens, toch...? En zeker als je al achterloop met je kerstkaarten.
Toch is tie wel leuk geworden.

Groetjes,
Sjanie

Marja Sch zei

Oh die is leuk zeg. Zo te zien heb je smaak weer helemaal te pakken. Gr Marja

Tineke van der Linden zei

Mooie kerstkaart. Jammer dat je te laat was voor de challenge.
Groetjes Tineke

Karin zei

Heel mooie kaartjes!

Groetjes karin xx

business coaching zei

You share wonderful and amazing project here. Its colour is bright and have great paper. I like this post so much.

Tineke zei

Zo ga je lekker José, nog 2 te gaan hihihih. leuke kaart heb je weer gemaakt.

Groetjes Tineke

Loes Oorschot zei

Prachtige kaart met heel mooi snij- en ponswerk!

Groetjes, Loes