zondag 6 november 2011

Kerst in november 3

En weer een klaar! Dit keer gemaakt met sketch 12 van Christmas Challenge {with sketches} en mijn PB stempel Snowy, dit was mijn eerste kerst stempel die ik gekocht heb toen ik mij op het stempelpad begaf. Ik vind 'm nog steeds geweldig en hij komt ieder jaar weer uit de doos. Ze is ingekleurd met Derwent potloden en de mutsrand en pompon zijn ingevuld met glitterpoeder.


Het cardstock is van Bazzill en DP is weer Magnolia: Vintage Christmas, het rose is van Basic Grey en dan zit er ook nog een vierkant onder van S.E.I., dus flink in de papier doos gerommeld. De ijspegelrand heb ik met een Martha Stewart pons gemaakt, met wat glitters op de pegels. Snowy is uitgestanst met Nestabilities en de sneeuwsterren zijn gemaakt met een Cuttlebug stans, die in het midden een plakparel of Stickles hebben gekregen. Tekststempel is van Mariëtte Verhees.

Ze doet ook nog mee aan de volgende challenges:

15 opmerkingen:

Tineke zei

Helemaal super weer José en ook ik heb de stempel nog steeds ;-)gbruik hem alleen niet zo vaak maar misschien mijn volgende kaartje?

Groetjes Tineke

Marja Sch zei

Schattig kaartje Jose Gr Marja

Margreet zei

Dit sneeuwmannetje blijft 100% schattig José...terecht dat ie ieder jaar weer uit de kast mag!
xxx Margreet

Annie zei

yeah one of my favourite snowmen - love this guy and what a fab card.
Ann xxx
Bah! Humbug! DT

*Ellen* zei

ohhh wat een lieverd, prachtig kaartje heb je ermee gemaakt

Ans S. zei

Mooie kaart met een super leuke sneeuwpop.

Groetjes Ans

Unknown zei

Dit is een leuke kaart José en de sneeuwpop is echt een schatje.

Lieve groetjes Suze

Janneke zei

Wat een cutie ;o)
Dit is mijn favoriete PB stempel en ook een van mijn eerste stempeltjes ..
Leuk dat je mee doet aan de challenge bij CCWS

downrightcrafty zei

wow a gorgeous sparkly creation thank you so much for sharing your lovely work with us at the Winter Wonderland
Hugs Kate xx
PS I have some more new candy if you are interested :)

debby4000 zei

Oh gorgeous card Jose, love the cute snowman.
luv
Debby

Tineke van der Linden zei

Prachtig kaartje! De sneeuwpop blijft gewoon leuk.
Groetjes Tineke

Rita zei

Fabulous card Jose. I love the colours. Hugs Rita xxx

Riet zei

Prachtige kaart Jose,leuke stempel,mooi papier en kleuren.

Liefs Riet.

Tests à la Française zei

Gorgeous!

Colleen zei

What a lovely image of a happy snowman. A cute card.

Colleen
Guest Designer
Bah! Humbug!