woensdag 8 augustus 2012

Super Liftspektakel

Bij het Liftchallenblog vieren ze hun 1 jarig bestaan met een super liftchallenge. Alle vier de DT dames hebben een mooie kaart gemaakt die je kunt liften. Ik heb een eerste poging gewaagd met de kaart van Nadine, zo leuk!! Ik weet niet of ik ze alle 4 red binnen de tijd, maar het begin is er.


De 3 klokjes heb ik uit scrappapier van Bo Bunny:Timepiece Tick Tock, geknipt en opgeplakt. Lintje komt van Doeading, hartje heb ik met de Cricut uitgesneden en de beiden teksten zijn geprint.


Dit was de te liften kaart van Nadine

10 opmerkingen:

Riet zei

Wat een prachtige kaart Jose.

Liefs Riet.

Cornelie zei

Erg leuk gedaan met de klokjes! Leuk gelift! Dank je wel dat je weer meedoet met de challenge!

Marjan zei

Mooi en strak! Leuk dat je meedoet!

Nadine zei

Waar blijft de tijd, zeg dat wel! Alweer een jaar liften en je hebt zeer regelmatig meegedaan José. Leuk dat je ook nu weer de moeite hebt genomen een kaart te maken voor onze challengeblog. Ik vind de klokjes super origineel. Bedankt voor je deelname!

Lia zei

Jij weet er altijd iets moois van te maken!!! Goed gelukt weer Jose
groetjes Lia

José zei

Wat leuk die klokjes, José. Vind em heel origineel gelift. Super dat je met ons meedoet en ik ben benieuwd of je de tijd kunt vinden om je nog aan een andere te wagen.

anja curvers zei

Wat een aparte lift van nadine's kaartje leuke quote.

Marja Sch zei

Echt heel leuk gedaan Jose. We zijn weer in Vlaardingen. Gan nu maar even slaap inhalen. Groetjes Marja

Je@net zei

Wat een super leuk kaartje heb je ervan gemaakt! Heel leuk met die klokjes, José!

Margreet zei

Deze vind ik te gek José...ben tegenwoordig helemaal weg van klokken!
xxx Margreet