donderdag 9 augustus 2012

Super Liftspektakel 2

Kaart nummer twee voor het Super Liftspektakel, deze keer heb ik de kaart van José gelift


Het cardstock is van Bazzill en DP is een "ouwetje" van Making Memories: Greenhouse. Tekst is geprint.De knoop met het scrappersflos heb ik op een uitgestanste Nestibilitie geplakt, waar een stempel van Waltzingmouse precies in past. Ik heb 'm gestempeld met Versafine:Spanish Moss. De onderste cirkel is gemaakt met een Nellie Snellen multiframe stans. Het lintje komt van The Ribbon Girl.


Dit was de te liften kaart van José


9 opmerkingen:

José zei

Oooeh wat mooi Heleen! Die stempel van Waltzingmouse is geweldig. Hij past er perfect bij ook wat inkt betreft. Mooie paper ook. VInd em te gek!
Dank je wel dat je zo enthousiast meedoet met onze challenge :-)

Tineke zei

Wat heb je dat mooi gedaan José, echt schitterend!

Groetjes Tineke

Riet zei

Wat een prachtige kaart is dit Jose.

Liefs Riet.

anja curvers zei

Gaaf zo in een kleur heel erg mooi gedaan.

Nadine zei

Wat een supertoffe kaart heb je ervan gemaakt José! Heel mooi in die groentinten bij elkaar met het frisse wit! De stempel is prachtig en een leuke tekst, bedankt voor het meedoen!

Je@net zei

Wat mooi in die groene tinten, Jose! Heel leuk gedaan zo.

Cornelie zei

Heel erg mooi in deze tinten, zo anders maar heel erg mooi! Die stempels is te gek, daar krijg je nooit genoeg van!
Dank je wel José!

Marjan zei

Heel gaaf vind ik ook deze! Toplift!

Margreet zei

Prachtig! Dat papier heb ik ook nog ligen!
xxx Margreet