Ik wil even terug komen op mijn vorige post, de tripple easelkaart. Ik kreeg er verschillende vragen over die ik wel beantwoorden wil maar bij sommige mensen kan ik niet op hun blog komen.
De kaart kan helemaal plat dicht gevouwen worden en past dan in een A4 envelop.
Ze is ook helemaal niet ingewikkeld, als je de 3 afzonderlijke easelkaarten gemaakt hebt in de verschillende groottes, zet je de kleinste op als easelkaart en de tweede zet je omhoog, en plakt daar de kleinste op die als steuntje dient voor de middelste kaart
En dat doe je ook zo bij de laatste kaart, je plakt de middelste op de grootste kaart en gebruikt die dan als steuntje voor de achterste kaart.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is en jullie ook zo'n leuke kaart kunnen maken.


















