dinsdag 18 september 2018

Vlinderkaart

Met de sketch van Cheerful Sketches Challenge September heb ik onderstaande kaart gemaakt.
 
 
Cardstock Bazzill, DP is al enkele jaren oud en ik kan er geen naam van vinden, die heb ik er net afgesneden iedere keer :(   Stempel is van Magolia en heb ik ingekleurd met Derwent potloden en de vleugels met glitterpoeder. Ik heb haar uitgeknipt en met een Wobble van Hampton Art opgeplakt, zodat ze heen en weer wiebelt wat een leuk effect geeft. Tekststempel is van Marianne Design. De vlinders zijn mallen van MFT waarvan de bovenste laag van Vellum is en ik Strass-steentjes opgeplakt heb, net als op haar voelsprieten. Verder heb ik het afgemaakt met een vlinderknoopje en twee groene Strass-stenen.
 
 

16 opmerkingen:

Marjan zei

Oud papier heb ik ook nog zat liggen, wat toen mooi was is dat nu ook nog. Lief kaartje, José!

Margo zei

Wat een lief Tilda'tje ! Heerlijk zo'n fris kaartje op zo'n mooie nazomerdag als deze !
Groetjes
Margo

Maria Nicotra Tinyworks zei

Beautiful you could participate in the Challenge Magnolia Forever https://forevermagnolia.blogspot.com/.../remind-challenge...

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi José, wat een heerlijk fleurige kaart is dit en wat lijkt me dat een leuk effect geven dat Tilda wiebelt. Je kaart past perfect bij het zomerse weer vandaag. Tilda heb je mooi ingekleurd ook. Een kaart waar je blij van wordt.
Lieve groetjes Miranda

Nancy Soetaert zei

Toffe Tildakaart in deze kleurtjes.
Fijn dat je meedoet bij Cheerful Sketches!
Nancy DTCSC

Margreet zei

Wat een leuke wiebelende Tilda en wat een vrolijk papier, José.
Leuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches.
xxx Margreet

Dora zei

prachtige kaart gemaakt met deze stempel

Misty Elam zei

So cute!! What an adorable image. I love all the butterflies that coordinate with the main image. Thanks so much for joining us for the Simon Says Stamp Wednesday Challenge.
Misty

Bea zei

Wat een mooie fleurige kaart José, leuk dat je meedoet aan de challenge bij Cheerful Sketches...

groetjes Bea.

Joanne kramer zei

Wat een leuke, vrolijke kaart! groetjes Joanne

Joanne kramer zei

en natuurlijk bedankt voor je deelname bij Cheerful sketches ;-)

Deb zei

Such a pretty card!
Thank you for joining us at Cute Card Thursday this week!
Debxx

Bernadet zei

Wat een leukerd Jose.
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!

Maria Nicotra Tinyworks zei

Thank you for joining us at the Simply Magnolia
DT Maria

CraftyNatalie zei

Beautiful, summery design. Love your butterfly embellishments. Thanks for joining us at Simply magnolia.

Fils & Papiers zei

Very sweet card, so colorful! Thank you so much for joining us at Simply Magnolia this month! Hugs, DT Myry