dinsdag 26 september 2017

Weer eens liften

Nu de hobby spullen weer tevoorschijn gehaald zijn heb ik gelijk maar meerdere kaarten gemaakt. Vandaag aan de uitdaging van Liftchallenge 121 gewerkt en dit is het resultaat geworden.
 
 
Het viel me nog erg tegen, ik denk dat doe ik even maar niets is minder waar. Ik ben begonnen met het uitsnijden van de letters, ik heb dat met het Storybook alfabet van de Cricut gedaan. Gelijk maar 4 keer. Omdat de letters zo smal zijn viel het niet mee om ze te stempelen, hier en daar kun je er een bloem of hartje uithalen maar je ziet wel de verschillende kleurtjes. Ik heb stempels van verschillende velletjes gebruikt. De tekst stempel is van Marianne Design.
 
 
Dit was de te liften kaart van Lydia Evans
 

8 opmerkingen:

Dora zei

prachtige lift.

Rosina zei

Een schitterend lift trouwkaartje José...leuk letters erop en het is je perfect gelukt met die kleurtjes...

groetjes Rosina

Nelleke zei

Leuke kaart, het was ook een hele leuke uitdaging!
Groetjes, Nelleke

Marjan zei

Prachtige kaart, leuk zo'n langwerpig model, dat vind ik voor wat deze kaart helemaal top! Mooie lift, José! Dank je wel voor het meedoen, was best lang geleden ;) Snap ik, hoor.

Angelique zei

Fijn om weer wat van je te zien. Prachtige kaart heb je voor deze liftchallenge gemaakt, elegante letters. Ook je Tilda kaartje is mooi geworden, mooie kleurtjes.
lieve groetjes Angelique

Cornelie zei

Hé José, leuk dat je er weer bent! Nee daar kan je je best op verkijken hè?! Maar het resultaat is erg mooi en wat een lang woord ook ;-)
Mooie lift geworden hoor, dank je wel!

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Je kaartje is erg mooi geworden. Zal wel een heel lange kaart zijn... Maar wel een bijzondere.

debby4000 zei

Beautiful word cards.
luv
Debby