maandag 7 december 2015

Schaatspret

Mijn tweede kaart van vandaag, ook gemaakt als gast designer voor het Cheerful Sketches Challenge Blog-December.
 
 
Het cardstock is van Bazzill en DP van Wild Rose Studio-Frosted Lace. Ik was helemaal weg van dit papier in mooie pastel kleuren. Ik vond zelf ook het stempeltje van Bugaboo er goed bij passen. Ook deze is weer beschikbaar gesteld door Cheerful Sketches en ik heb haar ingekleurd met Derwent potloden. Ik heb haar uitgeknipt en verhoogd opgeplakt op een cirkel met sneeuwsterren die ik met de Cricut uitgesneden heb. De dwarsbaan heb ik dit keer niet van papier maar van breed organza lint gemaakt. Op alle sneeuwsterren hen ik roze Strass steentjes geplakt. Tekst stempels zijn van Studio Light B.V. De hoekjes zijn een stansje van QuicKutz.

17 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een liefie in die zachte kleurtjes!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Marjan zei

Wat een schattig kaartje, helemaal mooi gekleurd en top afgewerkt!

Margreet zei

Je gaat lekker José! Ook deze is prachtig...vol details!!
Ik heb deze digi toevallig ook gebruikt, maar hij komt pas de 22e op mijn blog.
xxx Margreet

Nancy Soetaert zei

mooie kerstkaart in deze zachte kleurtjes!
ook je andere kaartje als gastDT is supers!
groetjes,Nancy

Creaine zei

wow super mooi. gezellig dat je meedoet bij Cheerful Sketches.
Groetjes van Ine (DT)
http://creaine-challenges.blogspot.nl/

!neke zei

Super mooie kaart !
groeten Ineke

anita01 zei

Heerlijk jou kerstgroetje Jose....

Warme Groetjes en goede vaart....

Anita
xxx

Angelique zei

Wat heb je twee prachtige kaarten als gastdesigner gemaakt. Mooi al dat blauw bij elkaar en een leuke sneeuwpop. Je roze/blauwe kaart is echt prachtig, mooi die kleuren en wat is die ijssterren cirkel mooi. Allebei de digi's mooi ingekleurd.
groetjes Angelique

Rosina zei

Heel mooi zijn deze 2 kaartjes José, super schattige digi's en prachtig ingekleurd...

groetjes Rosina

Dora zei

wat een mooie kaart in deze tinten.

Marjoleine zei

Ook deze is erg mooi geworden José! Echt prachtig papier in combinatie met de digi!
Superleuk dat je 2 kaartjes hebt willen maken als gastdesigner op Cheerful sketches! Succes met deze challenge!

Groetjes,
Marjoleine (DT)

Ribbon Girl zei

Lovely card - thank you for joining in with the Ribbon Girl December Card Challenge, good luck, Mary x www.ribbongirl.co.uk

Bernadet zei

Aaaah wat een lieffie is dit José!
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!!

Marjanne zei

wat een snoezig kaartje, het stempeltje de kleuren, alles!

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een leuk kaartje.
Bedankt voor je deelname bij Cheerful Sketches.
Groetjes Miranda

Margreet zei

Hé, dit schitterende kaartje staat bij op de kast te pronken....hij valt door de kleurstelling helemaal op...bedankt!
En natuurlijk ook bedankt voor het meedoen (als GDT) bij Cheerful Sketches!
xxx Margreet

anita01 zei

Och Jose tis weer een schatje,

heb weer genoten bij je afgelopen jaar op naar een schitterend 2016,

Warme Groetjes,
Aniet xxx