zondag 4 oktober 2015

Set of wheels kaarten

Nog twee kaartjes die ik samen met Marja heb gemaakt, een heb ik aan haar man gegeven voor z'n verjaardag de andere heeft nog geen bestemming.
 

 
Cradstock is van Bazzill. De blokjes zijn een stempel van Darkroom Door en heb ik gestempeld met  Distress Spray Stain. De fiets was een stempel die Marja bij zich had en ik weet even niet meer van wie die was. De bovenste tekststempel is van Family stempels en de onderste is van een stempelvel van Sirius hobby.
 

14 opmerkingen:

Deb zei

Fabulous card!
Many thanks for joining in our Masculine Challenge at Cute Card Thursday this week! Debx

Nelleke zei

leuke kaarten zeg. Vooral de eerste heeft wat met dat gele . Groetjes, Nelleke

Marjanne zei

Wat een mooie kaart! heel origineel!

!neke zei

Wat een super leuke kaarten !
dat geel komt erg goed uit !
groeten Ineke

Marjan zei

Erg mooi José! Ik vind het echt designkaarten!

Rosina zei

schitterende kaartjes José...heel leuk die gestempelde vierkantjes en daarop die mooie fietsstempel ...TOPPIE!!!

groetjes Rosina

Angelique zei

Echt mooie kaarten, mooi gedaan met die vierkanten vlakken in het midden. De eerste vind ik zelf het mooist met het gele papier erbij.
groetjes Angelique

Rachel zei

Love these cards, perfect for our Wheels challenge over at Sweet Stampin!
Many thanks for sharing your card with us, Wedgie xxx

Cass zei

Fab card.Love the colour blocks. Thanks for joining us at Sweet Stampin'
Cass xx

mixamatoasties zei

Fabulous card.

Thanks for sharing at Sweet Stampin'.

Susan

Dora zei

prachtig!!

Bernadet zei

Wat leuk is dit zeg.
Je kaartje hieronder is ook supermooi geworden

Diny zei

Wat heb jij twee gave kaartjes gemaakt Jose...de fiets stempel is super leuk!
Ook de vierkantjes zijn heel erg mooi.
Je vroeg net op mijn blog naar het merk van de swirl.....maar ik heb hem ooit gekregen en weet niet van welk merk het is.
Groetjes Diny

Janny zei

Hallo José, dank je wel voor je berichtje op mijn blog!
Jouw kaartjes zijn ook weer helemaal top!
Zo leuk die techniek met die blokjes!