dinsdag 20 oktober 2015

Halloween

Oktober schiet al weer op en de Halloween is in aantocht, dus toch maar weer even de knutselspullen te voorschijn gehaald
 
 
Ik heb ooit van Sandra Meyer voor een paasketting dit model kaart mogen ontvangen, gevuld met paaseitjes. Ik bewaar al mijn gekregen zelfgemaakte kaarten, dus heb ik het model eens goed bekeken en er deze Halloweenkaart mee gemaakt.
Het cardstock is van Bazzill en DP een paperpad van Doodlebug: October 31st. Stempel is van Magnolia en heb ik ingekleurd met Derwent potloden. De spinnenweb rand heb ik met de Silhouette uitgesneden.

 
Het label is een model van Magnolia en heb ik dubbel uitgeknipt. De stempels die ik op het label heb gebruikt zijn van Clearly Besotted. Het lintje is al wel 8 jaar oud en is ook van Doodlebug, past precies bij hun papier. Het doosje is gevuld met chocolade pompoentjes.
 

27 opmerkingen:

Rosina zei

Woooow José wat een superleuke halloweenkaart.... erg mooi gedaan met het doosje met die mini pompoentjes erop ...Ik ben er hlemaal weg van...

groetjes Rosina

Diny zei

Heel erg GAAF Jose....wat leuk gedaan!
Het is een prachtig cadeautje!
Groetjes Diny

Marja Sch zei

Wat onzettend leuk José. Ik zou helemaal niet erg vinden om zo'n geweldig doosje je ontvangen hihi. Echt super leuk die pompoenen erbij. Groetjes Marja

Anoniem zei

Wat een leukerd!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Dora zei

wat mooi gedaan. en ook dat je chocolade pompoentjes kon krijgen. alles past prima bijelkaar.

Scraptastisch zei

Wouw José, wat een prachtige kaart heb je van dit model gemaakt!
Hartstikke leuk om het doosje te vullen met pompoen chocolaatjes en
de kleuren zijn super! Deze Magnolia heeft het vast naar de zin en hoe
heb je dit strikje na zoveel jaar nog kunnen vinden, heel gaaf!
Heel leuk dat je met onze Challenge van Scr@p-Cards mee doet!
Groetjes van Gerie en DT

Margreet zei

Ik ben niet zo'n Halloween fan, maar dit vind ik toch wel een heel leuke kaart....die spinnenwebrand is heel gaaf en die kleine Tilda is heel mooi gekleurd.
Leuk dat je meedoet bij AnMa Creatief!
xxx Margreet

Deb zei

wow, fabulous, I used to see these holding candles, so fun to see them holding candy, those chocolate pumpkins are perfect!
Many thanks for joining in our Cute Card Thursday Challenge this week! Debxx

Jingle zei

This is adorable! Thanks so much for playing along with us over at the Simon Says Stamp Wednesday Challenge!

Anoniem zei

Hoi Jose ik ben hier helemaal weg van! Wat heb je dit waanzinnig mooi gemaakt en uitgevoerd! De chocolade pompoentjes zijn een heerlijk ... uhm .... heel leuk detail en zelfs Tilda heeft pompoentjes :) Echt top dit!
Gezellig dat je mee doet bij Scr@p-Cards! Dank je wel voor jouw deelname en succes :)
Groetjes Chantal
DT-lid Scr@p-Cards Challenge Blog

Margo zei

Wat een superleuk doos-kaartje ! Deze Tilda is een van mijn favorietjes ! Ik zal haar ook nog eens een keertje bovenhalen !
Groetjes
Margo

Gea zei

Hij is erg leuk geword . Fijn dat je mee doet bij KIC

Gea zei

geworden bedoel ik gr Gea B

Danoesja zei

Hoi Jose
Wat een geweldige kaart, het model met het doosje eraan is zo leuk en die chocolade pompoentjes zijn vast heerlijk.
Gezellig dat je meedoet bij het Scr@p-Cards challengeblog.
Lieve groetjes, Danoesja

Paddington fan zei

Such a fabulous Halloween card, great papers and a clever design! Thanks for joining us at Sweet Stampin this week and I hope you will join us again very soon, good luck in the prize draw, love Jacky x

Angelique zei

Wat een supermooie kaart/creatie. Zo leuk met die chocolade pompoentjes. Ook Tilda is geweldig zoals ze daar mooi gekleurd zit met de pompoentjes op schoot.
groetjes Angelique

Karen zei

Oh wow, this is so cute! Thanks for joining us at Magnolia-licious and hope to see you there again next time!!

JANINE QUINN MIDDLESBROUGH, UK zei

Such a fabulous Halloween card and gift (I love the little pumpkins) - this is just perfect for our challenge this week. Thank you for sharing and joining in with the fun at Sweet Stampin’ this week and good luck. Hugs Janine xx

Adriana zei

Wat gaaf met die leuke pompoentjes in het vakje. Leuk gedaan.
Dank-je-wel voor het meedoen aan onze HERFSTchallenge bij AnMaCreatief!
Groetjes Adriana

debby4000 zei

Such a cute, fabulous Halloween gift card.
luv
Debby

Jane zei

Wat super leuk gedaan en die pompoen chocolaatjes passen er heel leuk bij.
Leuk dat je mee doet bij KIC.

Groetjes Jane

Karen zei

Love your card design! Thanks for joining us at Magnolia Licious.

Hugs,
Karen

Original handmade by Janneke zei

Pompoenen in overvloed...
Wat een leuke kaart om iemand mee te verrassen José!
Gezellig dat je meedoet bij Scr@p-Cards challengeblog.

Groetjes Janneke

Monique zei

Wow! Wat een prachtige kaart. Super gedaan.
Dank je wel dat je deze mooie creatie mee laat doen bij K&K.
Lieve groetjes, Monique

inge zei

Wat een ontzettend leuke kaart Jose, super idee met die pompoentjes.
Gezellig dat je meedoet bij Simply Magnolia.
Groetjes Inge

GerJanne zei

Hoi José,
wat een ontzettend leuk en origineel kaartje/cadeautje heb je gemaakt.
Ziet er top uit. En die chocolaatjes....mmmmm.....
Dank je voor het meedoen bij ons van K&K.
GerJanne

janeslovelycards zei

Love it! The pumpkins look so cute too! Thanks for joining us at Magnolia-licious Challenge, hugs, Jane x