woensdag 11 maart 2015

We gaan weer liften

Vorige keer had ik alles klaar liggen om te liften, maar had helaas geen tijd meer gehad om een kaart te maken, deze keer is het wel gelukt.
 
 
Wit linnen karton als basis en DP was een gratis boekje bij een oude Papercraft. De bloemen zijn gemaakt met ponsen: de grote witte is de Daisy van EK en de middel en kleine zijn van Make Me, met in het midden een gele parel. De tekst heb ik zelf gemaakt en het vlak eronder is gesponst met Distress inkt: Scattered Straw.
 
 
De te liften kaart van Dawn Griffith
 

13 opmerkingen:

Angelique zei

Wat een leuke frisse kaart is het geworden. Ik ben nieuw in blogland en via de Liftchallenge ga ik bij andere kijken, wat ik erg leuk vind.
groetjes Annigide

marja kenter zei

Het is een prachtige kaart geworden, zo mooi die zachte kleuren.
groetjes

Diny zei

Wat een leuke liftkaart Jose.....mooie kleurtjes heb je gebruikt.
Groetjes Diny

Annemie zei

Hallo José,
wat een prachtige kaart!
Mooi papier in zachte kleuren, een heel leuke creatie...

Lieve groeten, Annemie.

!neke zei

Je kaart is erg leuk !
Ik nu een nieuwe volger !
Tot de volgende keer !
Groeten Ineke

Marjan zei

José, jouw lift vind ik erg mooi! De grote witte bloemen, het tekstje in het lichte gedeelte, het groen, het zorgt voor een heel fris gevoel! Fijn dat je nu de tijd had op mee te doen!

sjanie zei

Mooi kaartje, José.

Liefs, Sjanie

Tineke van der Linden zei

Een mooie lift, schitterende kaart!
Groetjes Tineke

anja curvers zei

Heel erg mooi hoor. Bedankt voor je deelname aan DCL.

Ellen zei

Prachtige kaart met tekst, bedankt voor het meedoen met DCL.
Groetjes Ellen

Marja Sch zei

Wat een geweldige liftkaart heb je gemaakt. Gr Marja

martine zei

Hoi José,
wat zijn ze prachtig je lilt kaartjes
mooie zachte kleurtjes en schitterende bloemen
liefs van martine

Cornelie zei

Allereerst, wat heb je een super mooie profielfoto!!
Je liftkaart is ook onwijs mooi gedaan!! Dank je wel voor het meedoen!