vrijdag 24 oktober 2014

High Hopes in Pink

Met de sketch van Sketch Saturday #332 heb ik deze kaart gemaakt, ze is bedoeld voor Challenge 241 van High Hopes-Pink for Breast Cancer.
 
 
Het cardstock is van Bazzill en DP is uit een paperpad van Karen Neuburger-Serenity, het was mijn eerste paperpad en kan zomaar al 8 jaar oud zijn! Stempels zijn van High Hopes en de taart heb ik op de ezel gemaskerd. Ik heb ze ingekleurd met Derwent potloden en de icing op de taart heb ik met Glossy Acents gedaan. Bloemen zijn gemaakt met een retro pons de meeldraden met een pons van Nelly Snellen net als de blaadjes en de takjes zijn een stans van Crealies. De fishtail is een stans van MFT. Het roze lint en de parels zijn uit eigen voorraad.
 

13 opmerkingen:

Margreet zei

Heel leuk, José..en wat een supergave stempel!
xxx Margreet

Marjanne zei

Wat een mooie kaart weer! ik en je niet vergeten hoor José, je patroontje komt er aan, het is me voor we weggingen niet gelukt en nu moet ik bijkomen van de jetlag, maar volgende week komt het eraan!

Grenouille Greetings zei

A super cute and sweetly coloured donkey! Love your flowers too! It's great that you decided to play along with the Saturdays at Sketch Saturday this week with this lovely card. Hugs, Lesley

debby4000 zei

Your card is so gorgeous and cute too
luv
Debby

Marjan zei

Prachtige kaart, wat een lief ezeltje en wat een mooi kleurwerk, knap!Mooie tinten bij elkaar ook!

jolanda zei

grappige kaart

Tineke van der Linden zei

Wat een leuke kaart met het lieve ezeltje!
Groetjes Tineke

Bernadet zei

Die is echt leuk José!!
Gave stempel heb je gebruikt.

Diny zei

Zo zie je maar Jose....wie wat bewaard......je hebt er een prachtig kaartje mee gemaakt!

Groetjes en een fijne zondag,
Diny

Annemie zei

Mooie kaart José.
Heel leuk gedaan met je stempels.

Lieve groeten,
Annemie.

j.prinsen zei

José , wat een leuke kaart is het geworden en hij pronkt hier tussen alle andere verjaardagskaarten ,superleuk !!!!

Liefs Leni

MichelleO zei

Wonderful card! One of my personal favorite High Hopes images! Thanks for joining us at High Hopes Stamps Challenge!

Lynne in NI zei

Beautiful card Jose ... great colouring and such pretty flowers too! Thanks for playing along with our pink theme at High Hopes :)