maandag 27 oktober 2014

Herfst

Nog een bericht vandaag: een verlate herfstkaart. Ik heb haar gemaakt voor mijn lieve knutselmaatje.
 
 
Het cardstock is van Bazzill en DP is van Maja Design-Walking in the forest. Het is een Easelkaart met fotoframe en was een SOL bij de Magnoliaclub.

 
De stempels zijn van Magnolia en heb ik ingekleurd met Derwent potloden. De achtergrond bij de grote paddenstoel heb ik ingekleurd met Pan Pastels.

 
De bloemen heb ik bij Doeading gekocht, de tak is een mal van Marianne Design.

 
De kaart als ze dicht is. 

 
De blaadjes zijn een pons van Nellie Snellen en de takjes zijn een pons van Martha Stewart.
 

9 opmerkingen:

debby4000 zei

Oh what a wonderful card, love all the adorable images you've used.
luv
Debby

Tineke van der Linden zei

Een prachtige herfstkaart!
Groetjes Tineke

Annemie zei

Een schitterende herfstkaart José.
Heel mooi van kleuren en leuke details...

Lieve groeten,
Annemie.

Stephanie zei

Absolutely beautiful work of art Jose :) You have won our October challenge so please send me an email when you're ready! x

Anne Bente zei

wawww så super flot ♥

10000 tak for at du deltager på udfordringen på StampARTic -

knuzzz ♥

jolanda zei

prachtige kaart

Marja Sch zei

Echt een super mooie kaart Hij staat hier heerlijk nog een hele poos op de kast om van te genieten. Dank je wel Jose. Gr Marja

Yvonne zei

Prachtige herfstkaart en erg leuk dat je mee doet met onze challenge bij Hobbyvision.
groetjes Yvonne

My Hyde Away zei

A wonderful card. Thank you for entering StampARTic's challenge. Best regards from Kirsten. http://myhydeaway.blogspot.no/