zondag 12 oktober 2014

Halloween

Eind van de maand is het weer zo ver: Halloween. Zelf heb ik er niks mee maar een paar van mijn knutselmaatjes vinden het wel leuk, die kunnen altijd op een kaartje van mij rekenen.
 
 
Het cardstock is van Bazzill en DP van BO BUNNY. De stempel is van High Hopes en heb ik ingekleurd met Distress inkt. Tekst ticket heb ik zelfgemaakt en is geprint. Het witte vierkant is een mal van Marianne Design en het hek is van Poppystamps Inc. Groene takjes zijn gemaakt met een pons van Martha Stewart, de bloem  met de Retro pons en de meeldraden met een Nellie Snellen pons. De bloem is vastgezet met een groene brad.

6 opmerkingen:

Margreet zei

Hoi José...ik heb ook helemaal niets met Halloween, maar ik vind dit toch wel een heel leuk kaartje...lekker warme kleuren en een grappige afbeelding!
xxx Margreet

Diny zei

Zo Jose.....die griezelige groetjes van jou zijn echt eng....haha!
Een hele leuke Halloween kaart heb je gemaakt!

Groetjes en een fijne zondagavond,
Diny

Teresa Kline zei

hi Jose....adorable card, makes me smile! so glad you played along with Simon Says Stamp Wednesday Challenge!

sparkle & shine *~*

debby4000 zei

Fabulous Halloween card
luv
Debby

j.prinsen zei

Hoi José ,

heb niets met Halloween maar jou kaartje is weer griezelig eng ...........heel leuk gedaan

Marjan zei

Nee, heb er niks mee, maar leuk leuk is deze!Grappig dat hekje waaroverheen ze proberen te komen....