vrijdag 3 oktober 2014

Beterschaps kaart: The doctor is in

Voor een vriend die enige maanden in de St. Maartenskliniek moet revalideren na een nekhernia operatie heb ik deze kaart gemaakt.
 
 
Het cardstock is van Bazzill en DP is uit een Vintage blokje van de Action. De stempels zijn allemaal van High Hopes en ik heb ze deels met Derwent potloden en deels met Distress markers ingekleurd. De achtergrond rond de ketel heb ik met distress inkt gesponsd en bestempeld met een swirl van Daisy Bucket. Tekststempel The doctor is in is uitgesneden met een stans van Clearly Beotted en de onderste tekststempel is uitgesneden met een Nestabilitie.
 
 
Het model is een easelframe kaart met fotolijstje en was een scrap on line bij de Magnolia club, zo leuk om te maken.
 
 
Hij moest wel in een doosje verzonden worden anders zou hij indeuken en dat zou jammer zijn. Je kunt het op deze foto's niet goed zien maar het neusbot, oorbotjes en de botjesketting om zijn nek had ik met glossy accents bewerkt, net als de luchtbelletjes boven de ketel.
 

6 opmerkingen:

Diny zei

Ik ken het DP papier Jose heb het zelf ook....maar wat heb jij er een prachtige kaart mee gemaakt zeg....SUPER!

Groetjes Diny

Tineke van der Linden zei

Een prachtige easelcard José! Hopelijk knapt hij door jouw kaartje sneller op.
Groetjes Tineke

jolanda zei

ziet er grappig uit

Marjan zei

Ja, zo'n mooie kaart mag tijdens het verzenden niet beschadigen, hij zal er vast veel plezier aan beleven, want zoiets zet je wel neer. Jeetje, maanden revalideren na een nekhernia. Mijn man is daar jaren geleden ook aan geopereerd, maar mocht gelukkig naar huis.

Unknown zei

Wat een super gaaf kaartje. Hij zal vast en zeker bemoedigd zijn door dit prachtige werk

Groetjes karin xx

Tanya S zei

Beautiful card !! I love these old stamps.Thanks for joining us at High Hopes Challenges Hugs :)