donderdag 9 oktober 2014

52 Weeks of Christmas

Het begint al lekker op te schieten naar de Kerst en mijn stapel kerstkaarten groeit gestaag. Ook deze kaart heb ik gemaakt met de sketch van de Kerstkaartenclub.
 
 
Op een witte basiskaart heb ik cardstock van Wild Rose Studio-Frosted Lace gebruikt. Stempel is van Magnolia en heb ik ingekleurd met Derwent potloden.Tekststempel heb ik zelfgemaakt en is geprint.
De sterren rand is van Marianne Design waar ik een roze lint door geregen heb. Sneeuwvlokken zijn van MFT en heb ik vastgezet met een grote brad die ik bij het kruidvat gekocht heb.
 
 
 

De rand van de cape heb ik ingevuld met glitterpoeder en de besjes zijn Strasssteentjes, het knoopje van de cape is een knoopbradje en paste precies op de knoop van de stempel. Verder heb ik Aleene's glittersnow gebruikt en daar nog wat extra glitterpoeder op gestrooid.
 
 

5 opmerkingen:

Marja Sch zei

Echt schitterend Jose

sjanie zei

Mooi kaartje, José.

Liefs, Sjanie

Marjan zei

Mooi kleurwerk met de pasteltintjes, weer eens wat anders voor een kerstkaart, heel mooi!

Tracey T zei

A lovely, suitably frosty looking card. Thank you for playing at Christmas at Sweet Stampin'! Tracey x

Nicole zei

Wat een hele schattige kaart met mooie details. Gezellig dat je met ons meedoet bij TFMChristmas Challenge. Bedankt en succes. Liefs, Nicole