dinsdag 22 oktober 2013

Something Old, Something New, Something Pink, Something Blue

Dat is de "iets anders" uitdaging bij Liftchallenge 52
 
 
Op de witte basiskaart, blauw cardstock van Bazzill gebruikt. Het DP in de kleuren blauw en rose is van My Mind's Eye en al enkele jaren oudNieuw zijn de Fishtail Flags stansen van MFT die  ik  voor m'n verjaardag heb gekregen. De tekst is geprint en cirkel en cijfers zijn met de Cricut uitgesneden. Lintje en knoop komen uit de voorraaddoos. Ik heb een oude Liftchallenge (32) waar ik destijds niet aan toe gekomen was, gebruikt als inspiratiebron.

7 opmerkingen:

Marjan zei

Jouw uitwerking is geweldig, José! Mooi papier gebruikt ook! Erg leuk datbje weer met ons meedoet.

Cornelie zei

Tof gedaan! Mooi uitgewerkt de lift, ik herkende deze direct!
Fijn dat je weer met ons meedoet!

jacinta's hobbyhoekje zei

Heel mooi weer zeg
Leuke kleuren ook zo

sjanie zei

Wat een prachtig kaartje, José.
Heel mooi papier heb je gebruikt.

Liefs,
Sjanie

Leni zei

Whauwww... ik vind het een heeeeel mooie kaart

Groetjes leni

Nadine zei

Ik herkende hem meteen hihi! Wat heb ik daar destijds mee zitten worstelen. Bij jou is het heel goed gelukt en mooie papiertjes heb je gebruikt! Bedankt voor het meedoen!

Tineke van der Linden zei

Een prachtige kaart!
Groetjes Tineke