donderdag 3 oktober 2013

Birthday Wishes

Op het nippertje een kaart gemaakt voor de WFC 2 - Colour Combo. Ik heb altijd een beetje moeite met de kleuren, op de kaart lijken ze heel veel op die van de opdracht, maar als ik ze dan op de foto zie zijn ze toch heel anders, misschien komt het ook doordat ik de foto bij de daglichtlamp heb moeten maken.
 
 
Ik heb een crème kleurige basiskaart gebruikt, het mosterdkleurige cardstock is van Bazzill, de bloemen zijn gestempeld op DP van Bo Bunny: Midnight Frost en de bladeren op DP van Kaisercraft: English Rose. De stempels en tekst stempel zijn van Waltzingmouse. De stansen zijn van MFT
 

11 opmerkingen:

Marjanne zei

hoi, een sjieke kaart is het zo. bij mij is het ook vaak dat de kleuren niet helemaal hetzelfde zijn als in het "echt".

debby4000 zei

Fabulous, beautiful card
luv
Debby

Marjan zei

Mooie kaart met die prachtige bloem, José, ook al ben je zelf niet zo tevreden. Het zal best komen door het nemen van de foto bij een daglichtlamp.

Margreet zei

Mooie, stijlvolle kaart, José. Ik denk dat de meesten van ons het probleem met verschil in de echte kleuren en die op de foto wel kennen (helaas).

Tara Cardwell zei

What a pretty card! Thanks so much for joining us at Waltzingmouse Fanatics - hope you'll come back to play in our new challenge on Saturday.
Tara
Waltzingmouse Fanatics DT

Deborah Frings zei

I really like this card - one of my favourite roses! I'm so pleased that you played along with Waltzingmouse Fanatics. I do hope you come back to play with us again on Saturday!

Julia Aston zei

Such pretty die cuts and borders! love the big purple bloom!

Pauline zei

Beautiful card Jose!

Grá O'Neill zei

Beautiful card, love all the little details :)

jacinta's hobbyhoekje zei

Gewoon weer een hele mooie kaart..;)

Tineke zei

Wauw wat mooi José en de rest van je kaarten ook weer, sorry maar heb je een beetje verwaarloosd maar kom vanaf nu weer regelmatig bij je langs!

Liefs Tineke