zaterdag 21 september 2013

Stempelkaart

Mijn knutselmaatje is jarig en daar hoort een kaartje bij, zelf maakt ze super mooie stempelkaarten dus heb ik geprobeerd ook iets met stempels te maken. Ik heb een kaart van Kath gelift omdat ik weet dat ze ook fan is van haar blog.
 
 
Witte basis kaart, Stempels van Hero Arts, Marianne Design en Daisy Bucket. Ik heb ze allemaal gestempeld of gesponst met Distress Ink van Tim Holtz. Tekststempel is van Penny Black. Dew drops en knoop zijn van The Ribbon Girl, ook heb ik wat dauwdruppels aangebracht met Glossy Accents.
 
Ik wil haar mee laten doen aan:
 

7 opmerkingen:

Hannie Stoel zei

Die zal wel in de smaak vallen bij je knutselvriendin, ik vind ´m in ieder geval mooi!!

groetjes, Hannie

Leni zei

Heel erg mooi deze kaart super!
Groetjes leni

Lia zei

Dat is een mooi kaart!! Die zal ze wel met plezier ontvangen
groetjes Lia

Marjan zei

Oh wat een gave kaart, José! Ben er weg van!! Zal je vriendin ook zijn.

Marjan zei

Fijn dat je meedoet met DCL. Vergeet ik nog...

Dicky zei

Supergaaf geworden José, daar gaat Marja heeeeeeeel blij mee zijn, erg vrolijk zo

Margot zei

gave bloemenkaart! bedankt voor het meedoen met de dcl!