maandag 24 juni 2013

Vintage Postcard

Mijn knutselmaatje Marja heeft deze mooie stempel van Joy naar me opgestuurd, jawel gewoon per post! Toen ik de laatste keer bij Marlous was, was ze helaas uitverkocht.
 
 
Ze is ingekleurd met Derwent potloden en ik heb gebruik gemaakt van embossing enamel en Distress Ink: Dusty Concord. De randen heb ik met de Distresser bewerkt, de basiskaart heb ik gestempeld met Versafine: Imperial Purple. Het Plaatje van de dame met een katje heb ik van internet gehaald. Onder de afbeelding heb ik een paars kantje geplakt, verder heb ik bloemen gebruikt uit eigen voorraad en takjes van een stans van Crealies, de blaadjes zijn een stans van Nellie Snellen. Op het plaatje 2 paarse plakparels en rechtsboven een strikje met roosje.
Ze doet mee aan:
 

8 opmerkingen:

lasize zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt en leuk dat extra plaatje er nog op.
Leuk dat je mee doet met onze challenge.
Gr van An

Loes Oorschot zei

Prachtige kaart met deze mooie stempel! Schitterend gekleurd ook en leuk versierd.

Groetjes, Loes

Els zei

Een hele mooie kaart heb je gemaakt en leuk dat je medoet met Cards & Scrap Challengeblog.
Groetjes, Els

janet zei

mooie kaart heb je gemaakt, leuk om te zien hoe dit stempel op zoveel verschillende manieren gebruikt wordt.
fijn dat je meedoet aan onze challenge bij WLVC.
groetjes van Janet

Jenneke zei

Leuk dat je meedoet met Cards&Scrap!

Mooie kaart hoor, prachtige kleuren!

XXXJenneke

Plony zei

Prachtige kaart en als er 1 stempel zich geweldig leent voor vintage dan is deze het wel. Supers! Fijn dat je meedoet aan de challenge van WLVC, lieve groetjes van Plony.

Riet zei

Wat een schitterende kaart Jose.

Liefs Riet.

Liesbeth zei

Mooie combinatie José, leuke stempel blijft het, ben er ook helemaal fan van, bedankt voor het meedoen bij wlvc.
groetjes van Liesbeth