donderdag 13 juni 2013

Kerst in juni 3

Ik had voor de Kerstkaartenclub een kaart met alleen stansen gemaakt, die kan mooi meedoen bij Crafty Hazelnut's Christmas Challenge 128 - Use a diecut and/or punches.
 
 
Cardstock is van Bazzill en er is geen DP gebruikt. De witte ruit stans is van Cheery Lynn Designs, de bloem is een stans van Bosskut, takjes MD en de stans waar de tekst op geprint is, is van Nestabilities. De bloem en bladeren heb ik met PanPastels ingekleurd. Op de ruiten heb ik met de perlenpen parels gemaakt.
Ik wil haar tevens mee laten doen aan CHCC extra voor juni.

4 opmerkingen:

Dicky zei

Wat een mooie weer José! De ruitjes zijn geweldig, mooie combinatie heb je gemaakt. Enne .... geen DP gebruikt, niks voor mij, want dan krijg ik mijn kast nooit leeg haha

jacinta's hobbyhoekje zei

mooi zeg een hele sjieke kaart is dat geworden zeg

gr jacinta

Hazel zei

A very attractive card - love the punched lattice - thanks for sharing for both of my CHNC challenges - hope to see you again soon. x

Riet zei

Wat een prachtige kaart Jose.

Liefs Riet.