donderdag 13 december 2012

Kerst in December

Rare titel eigenlijk want Kerst valt altijd in December maar het gaat over de kaarten natuurlijk. Terwijl ze hier in Antwerpen een poging doen om ons schip te lossen, ben ik maar weer aan de kerstkaarten gaan werken. Bij het Liftchallengeblog willen ze dit keer iets anders #31 en wel een kerstkaart in een anders dan andere vorm. 


Ik heb de kerstbalstempel van Waltzingmouse gebruikt, met zilverinkt bestempeld en daarna met de bijpassende Nestabilitiestans uitgestanst. De tekststempel is ook van Waltzingmouse. De ovale rand heb ik met Stickles Stardust ingevuld voor de nodige bling bling. De Strik is gemaakt met de Bowdabra en heb ik vastgezet met zilverkoord zodat je 'm echt op kunt hangen.

8 opmerkingen:

CreaSjouk zei

Een hele mooie kerstkaart!
Groetjes Sjoukje

Margreet zei

Heel elegant José!
xxx Margreet

Brodders zei

Gorgeous :) Thanks for playing along with us at PTW and good luck - Jane x

Henriëtte zei

Mooie stijlvolle kerstkaart. Leuk dat je meedoet met de liftchallenge.

Groetjes Henriëtte

Cornelie zei

Erg mooi, prachtig in deze winterse tinten! Dank je José voor je deelname!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Zier er mooi uit! Leuk dat je meedoet met de challenge!
Groetjes, Yvonne (gast-designer Liftchallenge)

Nadine zei

Ik vind hem geweldig mooi, helemaal in mijn straatje, top, mooie vorm ook! Bedankt voor het meedoen aan onze Challenge Jose

Marjan zei

Prachtig ornament! Heel chic. Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge.