donderdag 29 november 2012

Vintage fotokaart

Het is een tijdje geleden dat ik een echte vintagekaart heb gemaakt, deze is voor ons mam haar 85e verjaardag. Op deze foto is ze nog een jonge blom, waar blijft de tijd he.


De onderkaart is van Boekenvoordeel en van het mooie vintage DP weet ik helaas geen naam, het is van uit het pakket van de vorige clubdag, maar de kaft is eraf. Het randje is een stans van Dielicious en de bloemen en takjes zijn stansen van Crealies, waar ik in als hart Liquid Pearls: dark chocolate heb gebruikt. De cijfers en acoulades heb ik met de Cricut gesneden en de tekst is geprint op een Nestabilitie: labels fourteen.

Ze doet mee aan de DCL#165


15 opmerkingen:

Marjan zei

Mooie en persoonlijk, zo'n fotokaart. Ik vind hem prachtig, zal je moeder zeker ook vinden. je lijkt wel op haar :)
Fijn dat je meedoet jet DCL.

Riet zei

Wat een schitterende kaart Jose.

Liefs Riet.

Margreet zei

Je moeder zal heel blij zijn met dit prachtige kaartje José...ook toevallig dat ze net zo oud is als mijn moeder!
xxx Margreet

Ellen zei

Prachtige vintage kaart José! De brackets komen heel mooi uit op je kaart.
Bedankt voor je deelname aan DCL.
Groetjes Ellen

Joy zei

Such a beautiful keepsake..gorgeous.. thanks for joining us at Simon Says Challenge blog

Cornelie zei

Ben zo geen fan van die vintage plaatjes, zo onpersoonlijk....maar...daarom is dit juist zo leuk!!! Ik zag jou er direct in! Dat is leuk!
Erg mooi deze persoonlijke kaart! Zal je moeder zeker blij mee zijn!
Dank je voor het meedoen bij DCL!

miriam zei

hele mooie kaart erg leuk gedaan met de foto erop
bedankt voor je deelname aan DCL
gr miriam

Tineke zei

Wauw wat een supergave vintagekaart José, leuk met die foto van je moeder, geweldig!

Groetjes Tineke

Rosalien Zwackhalen zei

Wat een super kaartje en ontzettend leuk dat je een foto van je moeder erop verwerkt hebt. :)
Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Groetjes Rosalien

Jingle zei

This is so pretty! I love the monochromatic look! Thanks so much for playing along with us over at the Simon Says Stamp Challenge Blog!

Christa zei

Heel erg mooi zo'n persoonlijke kaart en je moeder zal 'm mooi hebben gevonden!!
Dank je wel voor je beterschapskaartje en zie ik je bij de Crazy Meiden?

Groetjes van Christa

Tineke van der Linden zei

Wauw wat een schitterende vintagekaart José! En zo heel persoonlijk met de foto.
Groetjes Tineke

Marja Sch zei

Wat een mooie kaart Jose. Gr Marja

anita01 zei

Och beeldschoon, ja het gehele plaatje....
En wat lijk je veel....

Ben je er weer bij volgende week zaterdag, zou weer leuk zijn je te zien met Marja;o)

En zit je midden in de Sneeuw...denk aan je hoor, behouden vaart

Warme groetjes,
Anita xxx

Loes Oorschot zei

Wat een prachtige vintage fotokaart heb je gemaakt! Deze had ik nog niet gezien... De kaart is erg sfeervol, mooi van indeling en erg leuk versierd.

Groetjes, Loes