donderdag 8 november 2012

Kerst in november

Weer even een kerstkaart. Ik heb haar gemaakt met sketch 122 van Waltzing Mouse Stamp Challenge


Het cardstock is van Papicolor en DP: Wintersong van S.E.I. De stempel en tekststempel is van Waltzingmouse en heb ik met Versamark beinkt, met wit embossingpoeder bestrooit en daarna met de heattool bewerkt. De randpons is van DIElicious en de kerstbal is uitgestanst met een Nestabilitie. Van wat gaas en lintjes heb ik een strik gemaakt die met  2 belletjes bijeengebonden is en bovenaan de kerstbal vast gemaakt is.

10 opmerkingen:

Riet zei

Wat een schitterende kaart Jose.

Liefs Riet.

Hannie Stoel zei

Mooie kaart heb je gemaakt José,

groetjes, Hannie

Margreet zei

Hij is mooi geworden, José...dat papier heb ik ook nog liggen!
xxx Margreet

Tineke van der Linden zei

Een prachtige kaart José! Mooie vorm heeft de kerstbal.
Groetjes Tineke

anita01 zei

Ja helemaal te leuk....

Kom hierdoor wel in de stemming hoor;o)

Warme groetjes,
Aniet x

Teresa Kline zei

gorgeous card...hope you have a wonderful weekend!

enjoy *~*

Julia Aston zei

Love the red and gray colors and the pretty bells!

Tineke zei

Wauw José ik vind het weer een geweldig mooi kaartje en mooi in zijn eenvoud!

Groetjes Tineke

Unknown zei

Beautiful Card Jose, the red and grey together are very smart! Thank you so much for playing along with our sketch!

anita01 zei

Och Jose,

Deze is wel heellll erg mooi zeg,...complimentjes hoor;o)

Succes in het Duitse land....en veilig weer naar huisje strakjes.

Warme groetjes,
Anita