dinsdag 20 november 2012

Kerst in november 3

Deze kerstkaart heb ik gemaakt voor de uitdaging bij de Magnoliaclub, er moest een kerstboom, lint,parels en een swirl op gebruikt worden. Het model van de easelkaart zelf was een SOL op deze club.


Het cardstock is van Bazzill en CoreColor en DP is een paperpad van Bo Bunny uit 2010. Van de achtergrond stempel weet ik helaas geen naam, die heb ik op een clubdag bij Marga gekocht. De poppetjes zijn Magnolia stempels en ik heb alles ingekleurd met Derwent potloden en veel gewerkt met Liquid Appliqué, Glittersnow en glitterpoeder, het lantaarntje heb ik ingevuld met Glossy accents. Helaas zie je op de foto niet zoveel van deze bewerkingen :( . Verder heb ik veel stansen gebruikt: de boom is van Marianne Design, de poinsetta en swirl zijn Doohickeys, de sneeuwsterren zijn Die-namics en het hekje heb ik van knutselmaatje Marja gekregen. Verder heb ik een lint en parels gebruikt.

Ze doet mee aan de Kleuren met Derwents & Prisma challenge 20
CHNC #99: Use something more than six month old
Sparkles Christmas Challenge#22: CCC
Just a Note challenge #5: Kerst easelkaart
Stamptacular Sunday challenge #190: Recipe


16 opmerkingen:

jolanda zei

hele mooie kaart.
Erg mooi model.
Heb je hier een patroon van?

Annemarie en Merit zei

wat een geweldig mooi kaartje er is zoveel te zien...en die achtergrond is super leuk!

liefs annemarie en merit

jackiescrafts zei

This is a lovely card
Thank you for joining in at Sparkles Christmas challenge this month

Jackie x

marion zei

Wat een prachtig kaartje, leuk dat je meedoet bij Derwent en Prisma, liefs, Marion

Margreet zei

Wat heb je een schattig tafereeltje geschapen, José!
xxx Margreet

Tineke zei

Wat een supermooi kaartje weer José!

Groetjes Tineke

sjanie zei

Wat een prachtig kaartje, José.

Groetjes,
Sjanie

Dina zei

wauw een beauty bedankt voor je deelname bij derwent en prisma's

Hazel zei

Love the way the fence adds some more dimension to the folds - thanks for joining in my CHNC challenge 99 - hope to see you again soon. x

Just me... zei

Wat een prachtig kaartje.
Leuk dat je ook een kansje waagt bij de challenge van Just a Note.

Fijne dag en groetjes van Diana.

Christine zei

Beautiful magnolia creation, you do need to use a TILDA image to enter the Totally Tilda chall..

Thanks for sharing your gorgeous creation with us, hope to see you play again soon..this chall theme closes Sat 1st Dec..

thanks for your understanding Christine TT DT enetry manager x

Tineke van der Linden zei

Oohh wat een schitterende kaart! Een prachtig wintertafereeltje. En het model is zo leuk. Heb je hier een patroon van?
Je vroeg naar het rompertje. Ik zag geen emailadres van je anders had ik het gemaild naar je. Maar mss wil je mij mailen? Het staat rechts bovenin mijn blog.
Groetjes Tineke

shaz earl zei

A brilliant creation!

Thank you for sharing at Sparkles Christmas Challenges this time
Good luck in the draw

Shaz x

Marja Sch zei

Wow deze is echt heel mooi. Gr Marja

Nelly zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
Je krijgt er een winters gevoel bij als je er naar kijkt.
Ik ben gelijk volger bij je geworden.

Groetjes Nelly

Stampalicious zei

love the fence here, gorgeous, card, thank you for joining our challenge at Stamptacular Sunday this week, hugs, martina