dinsdag 11 september 2012

Liftchallenge 25

Ik was met mijn lift van Cornelie's kaart een van de winnaressen van de jubileumchallenge. We hebben deze prachtige kaart van Annika Flebbe van FlebbeArt gelift.
 

en dit is mijn versie
 
 
Ik heb mosterdkleurig cardstock van Bazzill gebruikt. Het eikeblad heb ik met de Cricut uitgesneden en beplakt met DP van PinkPaislee: Queen Bee. De rand heb ik beinkt. De tekst is een stempel van Penny Black. Het witte inlegvel heb ik met het koordje en strik vastgezet.
 

6 opmerkingen:

Karin zei

prachtig kaartje!!

Groetjes karin xx

Tineke van der Linden zei

Supermooie herfstkaart!
Groetjes Tineke

Tineke zei

Dat ziet er weer prachtig uit José!

Groetjes Tineke

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Jose.

Liefs Riet.

anita01 zei

Vind je blog al zo heerlijk in sferen laat staan als je ook nog eens zoiets leuks plaatst, geweldig gaaf Jose,

Goede vaart met warme groetjes,
Aniet x

Monie zei

Wat een mooie kaart is dit José!Groetjes van Monie