vrijdag 27 juli 2012

Liftchallenge 21

Deze kaart heb ik gemaakt voor liftchallenge 21


Cardstock is van CoreColor en DP is een paperpad van Kaisercraft: English Rose Collection, waar ook de label uitkomt. Sentiment boven is een tekststempel van Penny Black, waar ik alleen de bovenste helft van heb gebruikt. De tekststempel op de fishtale is van Family stempels. Lint heb ik ooit gewonnen bij een candy en de vlinders komen uit de gecombineerde set van Hero Arts en Sizzix.


Dit was de te liften kaart van Audrey Petit


11 opmerkingen:

Marjan zei

Mooie lift José! Heerlijke kleurtjes en een erg leuke tekst heb je gebruikt. Fijn dat je weer meedoet met ons!

Marja Sch zei

Wat heb je dat leuk gedaan Jose. Gr Marja

Cornelie zei

Heel mooi gelift, zachte kleurtjes en die vlindertjes zijn mooi!
Fijn dat je weer meedoet!

José zei

Mooi gedaan Jose. Lekker roze tintjes. De strik vind ik erg mooi gedaan. Leuk de vlinders!
Top dat je weer meedoet.
Groetjes, Jose

Riet zei

Wat heb je weer een prachtige kaart Gemaakt Jose.

Liefs Riet.

Nadine zei

Leuk dat je weer meedoet Jose! Je kaart ziet er weer prachtig uit, mooi zacht van kleur, schattig!

Tineke van der Linden zei

Prachtige kaart José!
Mooi in het roze.
Groetjes Tineke

Marjanne zei

wat mooi José!! de tekst ook!

Patrice zei

Mooie kaarten die ik hier zie!

Grtjs Patrice

debby4000 zei

Beautiful, gorgeous cards Jose.
luv
Debby

Anoniem zei

Leuke kaart met het roze papier en de 60 erop.
Waar kun je de tekststempel van Penny Black kopen.

Age is a mather of feeling....

Kan hem niet vinden op het internet.