woensdag 11 juli 2012

Liftchallenge 20

Deze kaart heb ik gemaakt voor Liftchallenge 20


Het cardstock is van ColorCore en DP is uit een blokje van Boekenvoordeel. De blokjes heb ik uitgestanst met Nestabilities en met de distresser bewerkt, daarna met Walnut Stain distress inkt beinkt.De hart brads heb ik ooit gekregen met een candy. Tekstlabel is ook uitgestanst met een Nestabilitie en de tekststempel van Familystempels heb ik met Versamark gestempeld en met embossingpoeder bestrooid, daarna  verhit met de heattool. Lint komt ook van Boekenvoordeel. De stikrand heb ik met de SEWeasy gemaakt.

Dit was de te liften kaart:


Ik vond het weer een leuke kaart om te liften.


15 opmerkingen:

sjanie zei

Leuk kaartje, José.

Groetjes,
Sjanie

José zei

Je begrijpt helemaal wat liften is José! Erg goed gedaan en heel mooi bovendien.
Mooi dat gaas achter de tekst. Die Seweasy maakt goed stikwerk zeg!
Bedankt voor het meedoen!

Marjanne zei

Wat een mooi liftje is dit! Seweasy ken ik niet, eens even googlen. Prettige dag

Marjanne zei

Ja gevonden, ik gebruik altijd een radeerwieltje, dat mijn moeder altijd voor patronen gebruikte vroeger. Maar hier mee kune je nog een hoop ander patronntjes maken, handig!

Margreet zei

Wat een schattig, warm kaartje, José...mooi gelift!
xxx Margreet

Tineke zei

Super gelift weer José!

Groetjes Tineke

Riet zei

Wat een prachtige kaart Jose.

Liefs Riet.

Lia zei

Prachtig gedaan hoor en hele mooie kleuren gebruikt

groetjes Lia

Nadine zei

Wat goed om je weer te zien bij de liftchallenge! Je ingezonden kaartje is super, precies zoals liften bedoeld is. Mooi stikrandje erbij, werkt dus wel dat SEWeasy, ik heb er namelijk niet veel goed over gehoord tot nu toe. Bedankt voor je deelname!

Je@net zei

Wat een mooi kaartje, Jose! Leuk dat stikwerk erbij!

Cornelie zei

Hele goeie lift. mooie kleurencombi!
Strak, en mooi uitgevoerd!
De embossing vind ik ook heel mooie geworden!
Dank je wel voor je deelname!

Tineke van der Linden zei

Supermooie kaart José! Wat goed gelift.
Groetjes Tineke

Angela zei

Heel leuk "liftertje" Mooi kleuren combi!

xxAngela

Marjan zei

Mooie liftkaart, José en erg leuk dat je weer meedoet met de Liftchallenge!

Unknown zei

Wat een ontzettend leuke kaart. Ik heb nog een oaar verhuiskaarten nodig en deze kunnen daar prima voor. Je vroeg waar de stempel Computer Guy vandaan kwam, nou dat is zoals heel vaak bij mij van Mo's Digital Pencil, hihi.

gr. Renata