dinsdag 13 maart 2012

Schudkaart

Eindelijk heb ik weer even tijd om wat op m'n blog te plaatsen, ik loop enorm achter, maar als we in Nederland zijn, komt het er meestal niet van, dan zijn er zoveel andere dingen die ik moet (wil) doen.
Deze schudkaart heb ik gemaakt bij een Sol van de Magnoliaclub.


Het cardstock is van CoreColor en DP van een paperpad van Maja Design. Stempel is van Magnolia en is ingekleurd met Derwent potloden en daarna uitgestanst met Nestabilities. Het schudmateriaal is van Make Me en ligt misschien al wel acht jaar in de kast! Ik heb nog 6 verschillende kleuren, dus wie weet, maak ik nog meer schudkaarten in de toekomst. De ankertjes zijn gemaakt met een pons van Martha Stewart.

Ze doet mee aan:

13 opmerkingen:

Unknown zei

Lief kaartje José, leuke de stempel in combinatie met het papier heel mooi.

Lieve groetjes Suze

Marja Sch zei

Hoi Jose wat een heerlijke schudkaart. Die ankertjes zijn zo leuk. Ik wist niet dat daar een pons van was. Gr Marja

Margreet zei

Wat een geweldig leuk kaartje, José...je hebt weer gave 'zeeman' details gebruikt!
xxx Margreet

jacinta's hobbyhoekje zei

oh wat leuk zeg
en die kleuren ook zo mooi

liefs jacinta

sjanie zei

Wat een superleuk kaartje, José.
Alles past bij elkaar.

Groetjes,
Sjanie

Annet zei

Ah wat een schatje is dit! Leuk stempeltje en wat leuk om dat te combineren met het idee van een schudkaart!
Groetjes Annet

Tineke van der Linden zei

Wat een schitterende maritiemkaart José! Leuk zijn de ankertjes erbij.
Groetjes Tineke

Tineke zei

Leuke kaart heb je weer gemaakt José!

Groetjes Tineke

Riet zei

Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt Jose.

Liefs Riet.

PatriciaKleijn zei

leuk kaartje hoor

Bedankt voor je deelname bij IAMC

Liefs Patricia

Ans S. zei

Super mooie schudkaart met leuke details.

Groetjes Ans

Monie zei

Leuk José! dit papier past er ook zo leuk bij he? Leuk om weer eens een schudkaartje te zien . Fijn weekend en groetjes van Monie

Liberta zei

Ik vind hem helemaal super. Wat een leuk maritiem kaartje.
Ik denk dat ik toch ook maar eens een schudkaart ga maken het ziet er wel erg leuk uit.

Heel veel liefs, Lieb